'Beste' vrienden

DeletedUser12837

Guest
Kan je in je vrienden overzicht snel zien welke je het meest helpen? Ik zit aan mn 80 vrienden (ook gilde) maar heb geen goed beeld welke actief zijn en niet. Wiki geeft denk ik verouderde info, want herken de plaatjes niet bij wat ik zelf zie. En het stadhuis bijhouden is best onoverzichtelijk... Ik hoor het graag, alvast dank!
 

DeletedUser

Guest
Toch het stadhuis ben ik bang.
Er zijn er ook die alle vrienden in een mail stoppn en verzoeken deze te verlaten als je actief bent.
Het nadeel van deze actie is dat het wellicht weer vriendschappen kost.
Althans ik ondervind hinder van dat soort mails.
 

DeletedUser12837

Guest
Toch het stadhuis ben ik bang.
Er zijn er ook die alle vrienden in een mail stoppn en verzoeken deze te verlaten als je actief bent.
Het nadeel van deze actie is dat het wellicht weer vriendschappen kost.
Althans ik ondervind hinder van dat soort mails.
Dank je wel voor je reaktie. Die mails lijken mij idd geen heel sympathieke actie... Jammer dat het niet anders kan dan het stadhuis. Bij jou weten wel eens als verbeterpunt ingebracht?
 

Felair

Actief lid
Hoe ik het doe is via het stadhuis naar geschiedenis, filter aanknallen op vrienden links, rechts op sociale interacties.
(staat die filter optie nog niet aan dan moet je dat linksboven in dat geschiedenis scherm bij die streepjes aanzetten overigens).

Dan ga ik vervolgens terugbladeren tot 2-3 dagen terwijl ik op helpen klik bij iedereen welke ik tegen kom.
Daarna ga ik door de vriendenlijst om de tavernes te doen en terwijl ik dat doe gaat iedereen (behalve mijn dealmaatjes van crossdeals) waar helpen nog actief staat eruit.

Ik denk dat als je dit eens in de 2 weken doet op vrijdag of elke week als je wil je aardig filtert en zo de profiteurs eruit haalt.


Mocht je een voorstel willen gaan schrijven dan check wel zeker even dit draadje: https://forum.nl.forgeofempires.com...richtlijnen-ideeën-en-suggesties-forum.14029/
 

DeletedUser

Guest
Dank je wel voor je reaktie. Die mails lijken mij idd geen heel sympathieke actie... Jammer dat het niet anders kan dan het stadhuis. Bij jou weten wel eens als verbeterpunt ingebracht?

Ik weet dat niet zeker maar ik neem aan van wel of iets in die geest.
 

DeletedUser12837

Guest
Hoe ik het doe is via het stadhuis naar geschiedenis, filter aanknallen op vrienden links, rechts op sociale interacties.
(staat die filter optie nog niet aan dan moet je dat linksboven in dat geschiedenis scherm bij die streepjes aanzetten overigens).

Dan ga ik vervolgens terugbladeren tot 2-3 dagen terwijl ik op helpen klik bij iedereen welke ik tegen kom.
Daarna ga ik door de vriendenlijst om de tavernes te doen en terwijl ik dat doe gaat iedereen (behalve mijn dealmaatjes van crossdeals) waar helpen nog actief staat eruit.

Ik denk dat als je dit eens in de 2 weken doet op vrijdag of elke week als je wil je aardig filtert en zo de profiteurs eruit haalt.


Mocht je een voorstel willen gaan schrijven dan check wel zeker even dit draadje: https://forum.nl.forgeofempires.com...richtlijnen-ideeën-en-suggesties-forum.14029/
Wat een goede tip, dank voor het uitleggen!
 

bonke35

Actief lid
mij maakt het niet zoveel uit hoe vaak vrienden motiveren :) zelf ben ik ook niet zo'n regelmatige motiveerder
maar zo af en toe ga ik mijn lijst langs en kijk ik of vrienden nog in een gilde zitten
zitten ze niet in een gilde dan ga ik er vanuit dat ze niet meer actief zijn en dan verwijder ik ze :)
 
Bovenaan