Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

Didi 666

Actief lid
Speel hem op B altijd uit, maar daar verkoop ik de fontein altijd en net als gezegd, op de andere werelden te lui voor hehehe
nieuwe streven is 1250 WP en dan maar eens stoppen na 10 jaar :p
 
Lijkt me een strak plan. Ik speel bijna twee jaar, zit nu pas in Hedendaags, maar heb intussen 18 GG waarvan een aantal vrij hoog. Haast is helemaal niet nodig; zit je eenmaal in het laatste tijdperk, dan moet je toch een jaar wachten tot er weer een nieuwe komt.

Lijstje GG's:

Arc-CF is al genoemd, dit zouden wel eens de twee besten kunnen zijn.

Om goedjes te produceren: Pharos (geeft ook een goede voorradenbonus), Regenwoudproject en Galata. Galata levert ook een plunderafwering, maar daar moet je je zeker op lage levels niet teveel van voorstellen. Nadeel is dat ze vanaf Modern goedjes van 3 tijdperken terug gaan leveren. Als je tegen die tijd voldoende goedjes uit evenementengebouwen krijgt heb je ze, denk ik, eigenlijk niet meer nodig. Sterrenkijker is wel een fijne. Die levert ook na Modern goedjes uit je vorige tijdperk. Als je in de GE en GS veel onderhandelt heeft dat zeker een meerwaarde.

Vechten: CdM (levert ook fp,s), Dva en Zeus vormen een 'gouden driehoek'. Alca levert mannetjes, maar dan moet je wel een militair gebouw erbij hebben, en dat af en toe vervangen door een andere. Je kunt ook een Koninklijk badhuis plaatsen (via de Egyptische nederzetting), die levert je iedere dag 10 mannetjes op, mits gemotiveerd. Als je wat minder vecht kom je met deze laatste, in combinatie met een hoge CdM al een heel eind. Het nieuwe riddergebouwtje levert trouwens ook een paar mannetjes, zet er daar een paar van neer, plus wat schurkenschuilplaatsen, dan kom je zeker een heel eind.

Een andere hele goede is de Blauwe Melkweg. Die geeft een aardige kans op een dubbele inning van je evenementgebouwen. Zeker als je bijvoorbeeld een terracotta of een piratenschuilplaats hebt met flink wat veldjes die fp's opleveren kan hij een leuke opbrengst geven.

Maar om te starten zou ik zeggen: Pharos, Galata, CdM, Arc en CF. Die volgorde ongeveer, en dan met name CdM, Arc en CF zo snel mogelijk richting 80.
Als je pharos en HC zou afwegen, pharos geeft goederen bonus maar met een HC heb je die goederen toch al? Dan zou je toch 1 van die 2 nemen. ?
 

DarthRonin

Actief lid
et verdubbelt alles, zelfs wensputten en jeugdfonteinen en je harkt zo de diaz op je farmwerelden met de 100-en binnen.
Het gedoe om dat ding op een level te brengen waar je een fatsoenlijke kans krijgt op verdubbeling en vervolgens handmatig te gaan prutsen om die diamanten te scoren...
Tel daarbij op de droprate van diamanten.
Met 200 van die dingen, wat al een gigantisch aantal is, heb je er gemiddeld 2 per dag en dan heb je een kans van ongeveer 2/3 dat je verdubbelt.
Je moet er maar zin in hebben op je diamantfarm wereldje.

Maar belangrijker, OP vraagt hier om de beste GG's voor normaal spel en niet voor een diamantfarmpje.
Maar je reactie onderschrijft natuurlijk perfect hoe overrated dit gebouw is.


ps.
Je ranking erbij zetten om te insinueren dat je enig recht van spreken hebt is nogal lachwekkend.
Die ranking is vrijwel volledig gebaseerd op gevechtjes klikken, maar gefeliciteerd :cool:
 
Je kan blijven vasthouden aan je zotgedraaide deuntje maar gelijk heb je niet! Al hetgeen je nu aanhaalt, heb ik al uitgelegd in mijn eerste reactie.
200 is nog geen 40 per wereld, da's peanuts. Wat ik ermee ophaal, staat er al. Een GG op level krijgen, ow ja, heb je fp nodig, eventgebouwen die verdubbelen/crossdeals/...
etc.etc. het staat er al allemaal!

PS: gezien ik hoger sta dan jij in de ranking (bijna 4 keer zoveel punten) is het eerder hilarisch om nu nog te pretenderen dat je ook maar een beetje gelijk hebt. De cijfertjes zetten je in de hoek.

DROP MIC
(laatste reactie: want " a ploat bleft hange")
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan