Duplicaat Berichtencentrum niet optimaal

DeletedUser

Guest
Hallo,

Ik heb zojuist van 2 personen bericht gekregen via het berichtencentrum. Bij het ene bericht verschijnt het tweede scherm, waar je antwoord e.d. kunt geven, mooi centraal op het scherm. Echter bij het tweede bericht, die bovenaan staat op de lijst, verschijnt het tweede scherm veel meer naar boven waardoor ik het bericht niet of half maar kan lezen en ik kan ook niet gaan scrollen.

EDIT - Het lijkt erop hoe meer je berichten verstuurd naar elkaar hoe hoger het scherm komt te staan. Althans dat is bij mij het geval. Zojuist net een reactie weer gehad maar nu kan ik helemaal niks meer lezen omdat dat scherm enorm hoog staat op m'n beeldscherm, het enige wat ik kan doen is antwoord terug geven :S
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit probleem is bekend en zal zo snel mogelijk opgelost worden ;)

Zie voor meer informatie dit topic.
 

DeletedUser

Guest
ok bedankt voor de info...ik hoop echt dat dit zsm wordt verholpen, echt heel vervelend dit.
 

DeletedUser

Guest
Je kan er gewoon rekening mee houden: start na de 6 berichten een nieuwe post dan is er niks aan de hand;)

Maar het zou inderdaad beter zijn al werd het verholpen:)
Als het goed is zou dat moeten gebeuren met de volgende update(heb ik ergens gelezen dacht ik)
 

DeletedUser

Guest
Op tijdelijke basis is berichten afzonderlijk sturen inderdaad de oplossing. Dat zullen we dan maar moeten gaan doen aangezien we daarin weinig keus hebben.

En die update waar jij het over hebt, weet je misschien ook wanneer dat zou moeten gaan plaats vinden?
 

DeletedUser

Guest
Op tijdelijke basis is berichten afzonderlijk sturen inderdaad de oplossing. Dat zullen we dan maar moeten gaan doen aangezien we daarin weinig keus hebben.

En die update waar jij het over hebt, weet je misschien ook wanneer dat zou moeten gaan plaats vinden?

Geen idee, het word van te voren ook niet aangekondigd(laatste keer iniedergeval)
 
Bovenaan