berichtencentrum aanpassingen

motu

Lid
Hallo allemaal,

de volgende aanpassingen zouden erg fijn zijn

- Gilde eigenaar , zou berichten die in topics gepost worden door leden en niet leden moeten kunnen verwijderen.
nu moet ik hele topic verwijderen.
- als iemand anders fp treintje aanmaakt , dan kan ik als eigenaar van de gilde geen nieuwe leden eraan toevoegen.
dat kan alleen de gene die fp treintje heeft aangemaakt.
 

nietje52

Actief lid
Alle gildeberichten bevatten alle gildeleden en die worden ook automatisch toegevoegd als ze in de gilde komen en verwijderd als ze de gilde verlaten.
Alle andere berichten zijn sociaal en hebben niets met het gilde te maken en dus ook niets met de eigenaar van een gilde.
 

motu

Lid
Alle gildeberichten bevatten alle gildeleden en die worden ook automatisch toegevoegd als ze in de gilde komen en verwijderd als ze de gilde verlaten.
Alle andere berichten zijn sociaal en hebben niets met het gilde te maken en dus ook niets met de eigenaar van een gilde.

Daar klopt dus niks van .
ik krijg steeds berichten van nieuwe leden dat ik ze moet toevoegen aan treintjes.
verder is het zeer vervelend als je topic met uitleg over iets hebt , en iemand er op reageert met grootse gebouw en de tekst stort in mijn gg .
dan zou toch fijn zijn als je dat kon verwijderen uit die topic en dat gaat niet
 

Marien

Lid
Daar klopt dus niks van .
ik krijg steeds berichten van nieuwe leden dat ik ze moet toevoegen aan treintjes.
verder is het zeer vervelend als je topic met uitleg over iets hebt , en iemand er op reageert met grootse gebouw en de tekst stort in mijn gg .
dan zou toch fijn zijn als je dat kon verwijderen uit die topic en dat gaat niet
Dan staan de treintjes idd onder sociaal
 
Bovenaan