Bevestigd Berichten worden fout 'gecorrigeerd'

NormaJeane

Actief lid
Sinds de laatste spel-update worden op al mijn werelden mijn berichten regelmatig fout 'gecorrigeerd'.
De eerste letter op een volgende regel valt dan weg als ik naar een bericht kijk dat ik heb verzonden, bijv:

normaal check k wel of ik iets heb ggemist.

In dit voorbeeld is de 'i' bij 'ik' weggevallen de 'g' bij 'gemist' dito - toen ik die missende 'g' aanvulde na correctie van de 'i' kreeg ik het bovenstaande te zien.
(bovenstaande is maar 1 van de vele voorbeelden)

Tsja, zo blijft Inno je berichten keer op keer fout corrigeren, ik vermoed dat het iets te maken heeft met de introductie van het afbrekingsstreepje?

Uiteraard heb ik na constatering alle normale acties ondernomen: cookies verwijderd, herstart browser, etc.
Het lijkt mij een universeel probleem.
 
Het is echt niet te doen om nog een bericht van meerdere regels te typen. Letters verdwijnen, worden worden afgebroken of letters komen opeens dubbel terug. Eigenlijk alles zoals NormaJeane hierboven aangeeft in haar voorbeeld.
 

nietje52

Actief lid
En hoe staat het ermee?
Ik heb net 2 gildeleden elkaar in de haren zien vliegen door miscommunicatie wegens dit probleem.
Ze vroeg aan mij of ik alles kon lezen en ik kon bevestigen dat er letters aan het begin van verschillende zinnen waren weggevallen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dit gebeurt als het goed is alleen als je een emoji gebruikt in het bericht, zonder emoji's zou het prima moeten werken. Dat gezegd hebbende, we zijn er nog mee bezig maar een oplossing hiervoor kan even duren helaas.
 

nietje52

Actief lid
Dit gebeurt als het goed is alleen als je een emoji gebruikt in het bericht, zonder emoji's zou het prima moeten werken. Dat gezegd hebbende, we zijn er nog mee bezig maar een oplossing hiervoor kan even duren helaas.
Oh dat van die emoji's wist ik niet, dat ga ik doorgeven.
 

Atokirina

Actief lid
Deze fout bestaat nu wel al een tijdje. :(

Geen hoge prioriteit blijkbaar?


Een profiel tekst met emoji's of een gildeprofiel met emoji's maken (zonder dat er characters verdwijnen) is ook een enorme klus (praktisch onmogelijk).


(Ouder bug report)
 
Laatst bewerkt:

Atokirina

Actief lid
Komt deze ooit nog op de planning? Grootste deel van de player base is mobile, en die maken volop gebruik van emoji's.
Intriest dat deze bug nog steeds niet gefikst is na zo'n lange tijd...
Dit spel draait rond communicatie en de devs doen de moeite niet om zo'n grote fout na zo'n lange tijd nog steeds niet op te lossen...

Een fout die ontzettend makkelijk te reproduceren is, en ontzettend vervelend is voor de spelers.

Waarom krijgt deze bug geen hogere prioriteit??! @Leones @Arsenal @InnoGames
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Op dit moment staat het inderdaad niet op de planning en zijn er zaken met een hogere prioriteit, ik kan ook helaas niet zeggen wanneer hier naar gekeken gaat worden.
 

Atokirina

Actief lid
Op dit moment staat het inderdaad niet op de planning en zijn er zaken met een hogere prioriteit, ik kan ook helaas niet zeggen wanneer hier naar gekeken gaat worden.
Kunnen wij als community een invloed hebben op de planning (al is het via het beta forum)?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je zal niet direct invloed kunnen hebben, nee, maar alle feedback die van de community komt wordt doorgegeven en bepaalt voor een deel onze planning.
 

Atokirina

Actief lid
Op dit moment staat het inderdaad niet op de planning en zijn er zaken met een hogere prioriteit, ik kan ook helaas niet zeggen wanneer hier naar gekeken gaat worden.

En zo wordt "DRUKKEN" plots "RUKKEN".
smiley_emoticons_lachtot.gif


K9m0ydy.png
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan