Opgelost Berichten: scherm verspringt

DeletedUser

Guest
Ik heb als ik een bericht wil lezen in me inbox.

probleem:
als ik alle berichten zie per speler druk op het vergrootglas om het bericht te lezen en te beantwoorden maar dan gaat hij steeds hoger staan. Hierdoor zou je niet meer bij het kruisje (dat is eigenlijk geen probleem want onderaan is een knop met sluiten) en de bovenste tekst is een beetje half zichtbaar.
Ik heb inmiddels meerde malen opnieuw ingelogd maar het probleem blijft steeds.

Bekijk bijlage 27
 

DeletedUser78

Guest
Volgens mij niet, zo ja, heb ik dat nog niet gezien ;)
 

DeletedUser

Guest
dit begint een best hinderlijk te worden
heeft iemand al een idee of er wat aan gedaan kan worden ?

Sir biggles
 

DeletedUser

Guest
Dit is een fout in het spel en dit zou het team van FoE moeten gaan oplossen wij kunnen er niks aan doen
 

DeletedUser

Guest
je kan het tijdelijk oplossen door opnieuw een bericht te sturen en niet verder te gaan met een eerdere conversatie
 

DeletedUser

Guest
Kunnen zij die hier last van hebben de lijst onder stap 2 invullen aub.

Vermeld bijkomend bij welke berichten deze fout zich voordoet. (Aangezien het blijkbaar niet bij ze allemaal is)

SC-2689
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gemerkt dat dit probleem optreedt van zodra je in 1 gesprek meer dan 6 berichten hebt staan.
 

DeletedUser

Guest
Dit zou verholpen moeten zijn bij de volgende update!

Voorlopig kan je als 'work around' vermijden dat gesprekken meer dan 6 berichten hebben. (Zoals hierboven door Arallyd aangehaald, waarvoor dank!)
 

DeletedUser43

Guest
Het enige probleem dat ik nu ineens heb is dat ik een vermelding krijg bij mijn berichten centrum (hij licht op), dat ik een bericht heb, maar als ik hem open zie ik geen bericht(en).
 

DeletedUser

Guest
Dit zou verholpen moeten zijn bij de volgende update!

Voorlopig kan je als 'work around' vermijden dat gesprekken meer dan 6 berichten hebben. (Zoals hierboven door Arallyd aangehaald, waarvoor dank!)

bedankt voor de info
 

DeletedUser

Guest
idd , is egt raar want ervoor werkt er prima en het is wel lastig want je kunt het gwn niet meer lezen.
 

DeletedUser

Guest
Als je html kennis hebt kan je het bericht lezen. Je kunt dan ook de inbox verplaatsen.
 

DeletedUser

Guest
In dat soort gevallen laat ik Opera altijd de hele code analyseren en dan staat daar vanzelf wel ergens het bericht wat je wilt lezen tussen ^^

Maar het is een bug die opgelost moet worden, net als vele andere in deze bèta.

Als je creatief genoeg bent kan je elke bug wel omzeilen ^^
 

DeletedUser

Guest
Heb is gekeken in de html maar vind het wel niet.

In dat soort gevallen laat ik Opera altijd de hele code analyseren en dan staat daar vanzelf wel ergens het bericht wat je wilt lezen tussen ^^

Maar het is een bug die opgelost moet worden, net als vele andere in deze bèta.

Als je creatief genoeg bent kan je elke bug wel omzeilen ^^

't is Flash, dus je kan niet aan de html komen ;) Je zult dus (helaas) moeten wachten totdat deze bug is opgelost en in de tussentijd zorgen dat je een nieuw bericht start wanneer je venster te hoog dreigt te komen.
 
Bovenaan