Berichten checkbox

DeletedUser2942

Guest
Is het een idee om een checkbox vakje te maken bij alle berichten die binnen een gilde worden geplaatst, die wanneer je die aanvinkt je dat bericht niet actief meer wilt volgen.
Dus als er dan een vervolg bericht op komt deze niet bovenaan in je mailbox komt te staan maar juist onderaan.
Op die manier ben je niet afhankelijk meer van een gilde leider om aan alle berichten lijnen toegevoegd te worden, of/en wordt je ook niet telkens opnieuw toegevoegd aan een berichtenlijn die je eigenlijk niet actief wilt volgen.
En dan gebeurt nogal regelmatig bij Gilde's waar een flinke doorstroom van leden is.
 

DeletedUser10486

Guest
Geen goed idee. Goede gildeleden worden geacht de gildemails te lezen. FP treintjes mag je bij ons wel wegklikken als je daar niet aan meedoet (en daar wordt je dan ook niet terug aan toegevoegd)
 

DeletedUser

Guest
Het berichtencentrum mag wel eens een verfje krijgen inderdaad.
Deze suggestie zou inderdaad al een fijne toevoeging zijn maar ook dat je berichten een beetje op soort zou kunnen sorteren,
PM’s scheiden van groepsmails en groepsmails van gildemails etc.
PM’s sneeuwen maar wat vaak onder.
Verder word ik lastig gevallen/ gespammed door groepsberichten.
Ik zou willen dat men niet iedereen in een “mass message” zou kunnen toevoegen maar dat je kunt instellen dat buurtjes dit bijvoorbeeld gewoon niet kunnen maar bijvoorbeeld uitsluitend éen op éen.
Binnen je vriendenlijst zou het fijn zijn om per vriend te kunnen bepalen wie je aan groepsberichten zou mogen toevoegen.
Via groepsberichten van buurtjes heb ik werkelijk nog nooit iets zinvols gekregen.
 
Bovenaan