Ben jij ons nieuwste lid? Kom maar binnen :-)

DeletedUser10967

Guest
Gegroet mede FoE speler,


Is de passie en de strijdlust uitgedoofd in jouw gilde, valt er niets te vertellen onder elkaar, moet je smeken om wat handel te ruilen?
Vrijheid, gelijkheid, broederschap en zeker gezelligheid staan voorop in onze gilde!

HUNDRED POINTS is een gilde met één voor één dagelijkse spelers die er voor gaan om de gilde sterker te maken en zelf te groeien in het spel.

We zijn op zoek naar nieuwe enthousiaste actieve leden van alle tijdperken.
Is je interesse aangewakkerd klik even door naar deze pagina:

https://docs.google.com/document/d/1CkSF3TbhR6kEZERjC3rpvSPeOCglNrLOBRZ8K5R27Ug/edit?ts=5989d993

Daar lees je nog meer over ons!

Groetjes Sunny Angel (Dinegu)
 

DeletedUser10934

Guest
Natuurlijk, overal staat dat jullie scheve handel verbieden en jullie leider plaatst de meest scheve handel?
Wie wil dit nog afnemen dan, hoe kan je dan groeien als je 30% verlies lijdt?
 

DeletedUser10979

Guest
Natuurlijk, overal staat dat jullie scheve handel verbieden en jullie leider plaatst de meest scheve handel?
Wie wil dit nog afnemen dan, hoe kan je dan groeien als je 30% verlies lijdt?

Dagmar,
Het is eigenlijk heel simpel bij ons. Onze leider plaatst die handel binnen de gilde om de gemaakte winst in de gildekas te doneren. Op deze manier hebben we onze goederen voor de GE en hoeven we van onze leden geen bijdragen van 50 goederen of meer te vragen. Wij weten dit binnen de gilde ALLEMAAL en niemand is verplicht de handel af te nemen. Wij KIEZEN daarvoor, speciaal voor onze gilde. Want zo zijn wij nu eenmaal, een sterke groep die SAMEN verder komen dan alleen!
De handel die hij buiten de gilde voert, dient hier eveneens voor. De regels die wij hanteren over het handelen gelden logischerwijs enkel voor binnen de gilde. Dus jouw opmerking heeft eigenlijk geen enkel belang aangezien jij hem enkel van buiten de gilde kunt kennen.
Geen idee wie of wat jou gebeten heeft dat je zo moest reageren maar ik vind het erg jammer dat je een gilde gaat zwart maken waar je absoluut niets over weet. Bij ons doen ALLE spelers hun uiterste best doen om een goede groep te vormen, inclusief onze leider. Zonder hem, en zijn handel, zouden velen van ons tegen serieuze muren gebotst zijn.
Je mag gerust een mening hebben maar zie volgende keer dat je weet hoe de vork in de steel zit, vooraleer je valse beschuldigingen gaat uiten over anderen.

Groeten, LadyGrey
 

DeletedUser10726

Guest
goed gezegd lady .
idd als je niet weet hoe het er aan toe gaat in een gilde , hou dan gewoon je bek .
wil je commentaar geven doe dit dan persoonlijk .( als je dit durft ten minste )
en anders scroll je gewoon verder .

zoals je merkt wij komen op voor elkaar .
of het nu leiding is of ben je gewoon een lid dat graag bij ons in de gilde zit .

mvg
bart
 

1 Joker

Nieuw lid
Natuurlijk, overal staat dat jullie scheve handel verbieden en jullie leider plaatst de meest scheve handel?
Wie wil dit nog afnemen dan, hoe kan je dan groeien als je 30% verlies lijdt?
Om te beginnen merk ik dat er niet veel positiefs op het Forum staat van jou !!!

Kritiek geven is natuurlijk heel gemakkelijk en zeer ontwapenend als je zomaar zaken op het Forum gooit zonder er ook maar de achtergrond van te kennen.

Een sterke gilde leiden is een zaak, maar zien dat je gilde bij elkaar blijft is de kunst.

En ik kan je frustratie begrijpen, als je ziet dat onze leden nog zo snel groeien dan andere spelers…….. (ik vernoem nu geen namen!)

Ik geef je de raad om eerst eens in eigen gilde te kijken voor je je mening geeft over andere leden/gildes en dit zomaar op het Forum gooit.

ps: ik ben slechts vervangend leider
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Trek het jullie niet aan ze is negatief over van alles en nog wat en ook over dingen waar ze over duidelijk geen verstand van heeft of kan hebben.
Ik lees het al niet eens meer.
Het kan onmogelijk iets persoonlijks naar jullie gilde zijn.

Jullie gilde klinkt gewoon als een eerlijk en fijn gilde.
Dus mensen op D: gewoon lekker aanmelden hoor ;)
 

DeletedUser10934

Guest
Gilde profiel of enige motivatie om een Arc, Sterrenwacht e.d. te plaatsen, niets van gemerkt.
 

DeletedUser10934

Guest
30‰ verlies in goedren neemt toch niemand af? Beter vragen om de beroerste handelaar.
 

DeletedUser10981

Guest
Dagmar,
Eerst en vooral bedankt om te zorgen dat onze oproep tot nieuwe leden steeds bovenaan in de lijst blijft staan. Zo krijgt hij elke dag weer voldoende kansen om door anderen bekeken te worden! Daar kunnen we niet anders dan dankbaar voor zijn!
Ik ben er heel erg zeker van dat je zat te wachten op de zoveelste reactie om nadien weer met de blijkbaar hoognodige dosis dopamine even een geluksgevoel te kunnen ervaren.
Weet dat wij bij onze gilde een overvloed aan oxitocine ervaren en daardoor door de groep alleen al een geluksgevoel ervaren, door de verbondenheid, de hulp, het lachen en plagen.
En jij hebt duidelijk een chronisch tekort aan serotonine, waar ik enkel maar medelijden mee kan hebben, vandaar dat ik je toch nog even je zin geef.
We hebben allemaal gelukshormonen nodig om ons goed in ons vel te voelen.
Als deze manier voor jou de beste is om dat te ervaren kan ik alleen maar hopen dat je nog veel te verkondigen hebt en dat we nog lang in de aandacht mogen blijven staan. Als het je helpt stellen we wel een beurtrol op, want wij geloven in helpen en steunen.
En voor de rest spreken de trouw van de gildeleden, de vooruitgang van ieder lid en onze winst op alle mogelijke vlakken denk ik voor zichzelf.
Met vriendelijke groeten,

Een zeer gelukkig Hundred Points gildelid met een gigagrote :)
 

DeletedUser10934

Guest
Zo te lezen kan je zelfs iemand die al eeuwen dood is weer tot leven brengen? Zo ongeveer de enige die blij is met 30% verlies met de handel.
 
Bovenaan