Ben ik goed begonnen?

DeletedUser12961

Guest
Hey hoi. Op dit moment heb ik de volgende gebouwen e.d:

  • 2x Jachthut (Steen)
  • 2x Pottenbakkerij (Brons)
  • 12x Hut
  • 1x Langhuis
  • 2x Speermannenbarak
  • 1x Slingeraarsterrien (Brons)
  • Renaissancevilla
  • Ruiterstal (Brons)
  • Steencirkel +364

Nou moet ik volgen de missies verder upgraden. Ja leuk, maar ik heb geen terrein om bij te bouwen. Ik ga geen 200 Diamanten besteden. Ik zal ASAP ff een Screenshot toevoegen.


Wat kan ik beter doen?
 

DeletedUser12961

Guest
0F4FE7E8-172F-41B2-8AE2-C2308ED2F301.jpeg
 
Als je niet genoeg ruimte hebt om bij te bouwen, moet je dingen afbreken. Die hutjes wil je gaan vervangen door chaletjes bijvoorbeeld. Als je geen hutjes kan afbreken om te vervangen ivm te weinig inwoners, kan je er een barak of een productiegebouw uitgooien.
 
Je hebt te veel wegen liggen. Door een reorganisatie kun je veel vakjes vrijmaken. Bijv. de doodlopende wegen naar de bovenrand van je stad, de ringweg om je stadhuis en de dubbele wegen bij je villa en barakken.
En inderdaad, hutjes vervangen is zeer aan te bevelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou de jachthutten vervangen voor pottenbakkers die presteren beter.
Balans in alles is erg belangrijk (inwoners (muntjes) en voorraden en de benodigde tevredenheid voor die inwoners realizeren.
Je bent wel lekker bezig zie ik.
Terzijndertijd wil je, denk ik, de boompjes vervangen voor iets dat beter presteert in één keer (een cultureel gebouw).
Dit is vooral belangrijk omdat die boompjes e.a. versieringen ook geholpen worden door vrienden en die hulp dan niet uitgaat naar waar je dat waarschijnlijk liever hebt.

En je hebt inderdaad wat veel wegen een beetje testen denk ik.
In zijn algemeenheid zou ik hier goed ook op je muntjes letten dus betere huisjes is inderdaad een goed idee.
Normaal lopen de muntjes wat harder binnen dan de voorraden als leidraad.
 
Bovenaan