Geen Bug barak verwijderen en troepen ook weg

DeletedUser163

Guest
Ik weet niet of dit een bug/fout is, maar ik had 5 speertjes gemaakt in een barak. (5de met diamanten)
Die speertjes waren klaar en stonden in defence maar door plaatsgebrek heb ik de barak van de speren verwijderd.
Ik dacht dat die 5 speertjes wel zouden blijven bestaan maar ineens was ik mijn verdediging ook kwijt.
Speertjes waren foetsie...., ik heb wel geld en gereedschap in die speertjes gestoken.

Is het normaal dat de gemaakte troepen ook verdwijnen wanneer je de barak verwijderd want wanneer je een quest oplost dan krijg je troepen ook al heb je de barak niet in je dorp staan.
 

DeletedUser

Guest
Als je je barak verkoopt ben je inderdaad je troepen ook kwijt, dit is geen fout. Je kan moeilijk je troepen op straat zetten ;) Dat is hetzelfde als wanneer je een huis afbreekt, dan verlies je ook inwoners.

Dat van die quest zou ik niet weten, ik heb geen quest gehad waarbij ik troepen kreeg, wel dat ik zelf troepen moest maken (heb er nu zelf ook nog zo eentje :p)
 

DeletedUser

Guest
Dat van die Quest is zeker juist.
Normaal kan je enkel troepen krijgen indien je er plaats voor hebt.
Echter kan het door quests wel. Wat deels ook gedaan is zodat je sneller kunt verder spelen in het begin van het spel.

Mvg MrTD123
 

DeletedUser

Guest
Het klopt helemaal.
Ergens begin ijzertijd krijg je 2 legionairs:) deze "staan gewoon op straat"
 

DeletedUser

Guest
Het klopt helemaal.
Ergens begin ijzertijd krijg je 2 legionairs:) deze "staan gewoon op straat"

Begin ijzertijd? Ik zit nu al in de vierde kolom in de ijzertijd te researchen maar ik heb toch nog geen troepen gekregen, laat staan legionairs :(
 
Bovenaan