Automatisch openen nieuwe fluister

88JD88

Lid
Omdat ik het nergens kon vinden maak ik zelf even een bericht aan.
Wie vind het nog meer hinderlijk dat de nieuwe fluisterberichten automatisch openen. Ben je ergens aan het typen en met wat pech druk je net op enter in het fluister bericht. Dat dit ooit gewijzigd is snap ik niet. Normaal zag je ze gewoon netjes oranje knipperen( het was niet heel opvallend maar minder irritant dan dit) en vielen ook wel op als er nieuw avatartje naast je chat verscheen.

Daarom zou mijn suggestie zijn om dit terug naar niet meer automatisch openen terug te brengen.

gr,

88JD88
 

Tigertjheu

Actief lid
Ik ben het helemaal met je eens, maar dat flikkeren mag wat mij betreft ook wel beter opvallen, misschien een iets grotere avatar als het ongelezen is, en weer normaal als het gelezen is?
 

88JD88

Lid
klopt vandaar dat ik zei het was niet heel opvallend. maar goed liever dat dan dat automatisch openen. echter wil het niet zeggen dat jou toevoeging van dit topic een goed idee is waar ook zeker over nagedacht kan worden. de verschillen hoeven niet heel groot te zijn bij de reeds kleine avatars het verschil is dan snel te onderscheiden. net zoals bij simpel weg bij het typen van een brief in 11 of 12 zie je het verschil ook al.
 

88JD88

Lid
Iedere keer weer halen ze de poll weg dat mensen kunnen stemmen jammer ik blijf ook niet bezig met de poll r aan vast plakken
 
Bovenaan