Contact Support Alles aan weg en toch een icoontje dat het niet verbonden is?

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zou je hiervoor de support kunnen contacteren? Dan kunnen we nagaan of er ergens iets mis is.
 

DarthRonin

Actief lid
Toevallig net de reconstructie modus gebruikt?
Zag van de week ook een hoop van die icoontjes nadat ik die modus verliet.
Volgens mij waren dat smidjes die ik ergens gezet had in een verbouwing waarmee ik al even bezig ben zonder te voltooien,
 

Seconddream

Actief lid
Deze herken ik, als ik tijdelijk iets weg zet ( niet meer verbonden met stadhuis ) omdat ik een gebouw moet bouwen i.v.m. event opdracht en het daarna terug zet blijft soms het icoontje zichtbaar.
Herladen maakt niet uit, ik heb het toen opgelost door andermaal iets te verplaatsen.

Ook bij het innen van taveerne gaat het soms niet goed, als je alle 16 binnen hebt gehaald blijft de teller op 16/16 staan, mogelijk zelfde reden als hier besproken.
 

DarthRonin

Actief lid
Ook bij het innen van taveerne gaat het soms niet goed, als je alle 16 binnen hebt gehaald blijft de teller op 16/16 staan, mogelijk zelfde reden als hier besproken.
Interessante suggestie.
Als het goed is wordt dat bij volgende update opgelost, dus dan zou die bovenstaande dan ook opgelost moeten zijn als dat zo is.
 

53 K-Aman

Actief lid
de waarschuwing dat een gebouw niet verbonden is met een weg blijft staan na aanleg van een nieuw gebouw wat wel is verbonden.
Ik dacht dat deze bug verholpen was, maar het is er nog steeds.
 

Aamphobia

Nieuw lid
Ook na de laatste update blijft de waarschuwing dat een gebouw niet verbonden is met een weg staan.
Misschien toch iets om na te kijken, is niet verveld maar wel irritant. (MOSCOW)
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Bedankt voor de info. We zullen dit onderzoeken en indien nodig opnieuw doorgeven zodat er vanuit de ontwikkelaars naar gekeken kan worden.

Maar wellicht helpt het als je de cache en cookies even wist van je browser. Zodat alles opnieuw ingeladen kan worden.
 
Browser. Maar het is ook echt even de GE of GS in en dan is het weer weg. Als je op de knop klikt dat een gebouw niet verbonden is brengt die je normaal naar dat gebouw toe, maar met deze verkeerde melding wordt je centraal in je stad gebracht.
 
Bovenaan