Alle aanbiedingen intrekken

Wil je een knop waarmee je al je geplaatste aanbiedingen in 1x kunt verwijderen?

  • Ja

    Stemmen: 7 38,9%
  • Nee

    Stemmen: 11 61,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Enquête gesloten .

DeletedUser6877

Guest
Poll samenvatting: Een knop om alle aanbieding die je op de markt hebt gezet in te trekken.

Voor het uitgebreide idee, zie de rest van deze post.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Idee: een knop om alle aanbieding die je op de markt hebt gezet in te trekken.

Reden: Als je een aantal aanbiedingen hebt staan, die niet direct worden opgepakt, en je pakt via de main of buren chat wel de goederen, moet je zeg de 5 of 10 aanbiedingen die je hebt staan, handmatig intrekken. Ik zou het makkelijk vinden als je kan aangeven dat je dan al je aanbiedingen kan intrekken.

Voor: gemak dient de mens, het scheelt tijd, die beter besteedt kan worden

Tegen: Als je ook andere goederen vraagt zou je die weer op de markt moeten zetten, maar misschien kan je die dan ook in een deal doen, dus daar zie ik niet echt een bezwaar.

Ik weet niet of dit enorm veel moeilijkheden veroorzaakt voor de programmeurs, maar ik denk het niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Geen slecht idee, maar leg eens uit hoe je via de chat goederen kan pakken?
 

DeletedUser

Guest
Wie zet er nu in vredesnaam 10 aanbiedingen op de markt om vervolgens bij buren en weet ik niet wie te gaan kijken of die het misschien aanbieden? Je zet het op de markt, omdat je het niet kan krijgen, of omdat je er zelf geen fp's voor wil betalen.

Als gemak de mens dient dan zet je die aanbiedingen helemaal niet neer. Bovendien, als het om het gemak gaat dan laat je ze een weekje staan en verdwijnen ze vanzelf :rolleyes:
 

DeletedUser6877

Guest
Stel ik heb 500 slimme materialen nodig, ik zet dit netjes op de markt. Ik wacht een paar dagen, maar het blijkt dat niemand in de gilde dit over heeft. ik heb 10 aanbiedingen geplaatst van 50 tegen 50 of een andere verhouding. Ik ga naar de mainchat, en vraag of iemand die goedjes voor me heeft. Ik geef uiteraard een vergoeding hiervoor. Iemand plaatst voor mij 1 deal 500 - 500 die pak ik op. Dan heb ik nog handmatig die 10 deals te verwijderen.
 

DeletedUser6867

Guest
Het is jouw keuze of je het per 50 erop zet of per 500.
Dan zul je ook mochten je kiezen ervoor alle 10 eraf te halen en in 1 keer 500 erop te zetten.
Het is jouw keuze wat je erop zet je hebt nu al de optie dat het na 7 dagen er automatisch word afgehaald.
 

DeletedUser

Guest
Zijn er nog meer mensen die hier iets toe te voegen hebben?
 

DeletedUser

Guest
Aangezien het idee duidelijk is, en er geen nieuwe reacties meer zijn zet ik hier bij deze een poll op.
 

DeletedUser1072

Guest
Ik zou voor stemmen als je aanbiedingen kon selecteren en daarna op geselecteerde verwijderen kon drukken. Maar zoals als nu: nee
 

DeletedUser

Guest
Dit idee heeft geen meerderheid behaald. Het idee is bij deze afgekeurd. Morgen archiveer ik dit topic.
 
Bovenaan