Geen Bug AI tegenstanders in PvP Arena

DarthRonin

Actief lid
Aangezien het element PvP Arena heet, wat in elk normaal spel betekend Player vs Player moet het wel een bug zijn dat ik een niet bestaande speler tegen krijg.
Een AI speler als tegenstander zou het PvE maken namelijk.
Aangezien het element PvP Arena heet moet dit dus een bug zijn.
 
Echt 100% mee eens. Misschien gedaan omdat er maar aantal spelers zijn waar je anders doorheen moet, maar doe dan desnoods players van andere wereld (ook al concurreer je daar dan niet mee in ranking)... nog cooler zou zijn als ze zelfs een feature inbouwen dat je zelfs spelers uit andere landen ook kan treffen (en dit kan zien). Maar PvP-Arena zou wel echt een krachtmeting met andere spelers moeten zijn, niet met bots. En het zijn niet zo weinig bots ook niet he!
 

Felair

Actief lid
Snap je gedachtegang DarthRonin maar het is gewoon slecht ontworpen, de naam is gewoon fout inderdaad.

Spelers investeren nou eenmaal niet in stadverdediging omdat dit gewoon uitermate waardeloos is.
Gevolg is dus alleen maar bots als moeilijke uitdaging(in ieder geval in het venus tijdperk) en dat zie ik echt niet veranderen, of ja dat zou wel kunnen dat ze alle bots opruimen maar dan krijg je daar alleen maar een of andere mafkees die wel 300% aanval en 900% stadverdediging heeft die zie ik nu soms wel op de 2e plek in de rij voorbij komen. Daar loop je nog steeds zo doorheen en dan word die persoon de hele tijd misbruikt dus de log van die persoon word dan echt niet grappig dan.
 
Bovenaan