Afstuderen

Hallo,
Ik ben Denise de Boer, studente aan de TU eindhoven. Ik doe de master urban systems and real estate, wat onderdeel is van Bouwkunde. Voor mijn afstuderen onderzoek ik alternatieve vormen van wonen, en wat starters daarvan vinden. Voor dit onderzoek wil ik graag interviews afnemen van starters, en ben ik op zoek naar vrijwilligers.
Ik ben dus op zoek naar starters, voor mijn onderzoek ben je een starter als je: tussen de 23 en 33 bent, je relatief nieuw bent op de huizenmarkt, een jaarlijks salaris tussen de 18.000 en 45.000 hebt, en maximaal 4 jaar aan het werk bent of in de eindfase van je studie zit. LET OP, ik hoef van al deze punten niet de details te weten, enkel of het antwoord op al deze punten ja is.
Mocht je interesse hebben, vul dan graag de volgende google form in, en dan neem ik zsm contact met je op. Ook als je eerst meer info wilt over het onderwerp.
 

alosta

Lid
Ik kan je helaas niet verder helpen (zelf nog aan het studeren, nog niet op zoek), maar alleszins veel succes!
Heb zelf al ondervonden hoe lastig het kan zijn voldoende respondenten te vinden.
 
Bovenaan