Afgezant plaatsen

Jet5x5

Lid
Ik heb net mijn tweede afgezant gehaald en dacht hem te kunnen plaatsen. Tot mijn verbazing kan dit niet, ik kan deze alleen verwisselen met de eerste afgezant. Of ik moet 800 diamanten betalen, die ik niet heb, om een plek voor de afgezant te krijgen.
Dit lijkt me ook vreemd, want dan krijg je dus een beloning waar je niks aan hebt.
Doe ik iets fout, of krijg je werkelijk een beloning die je pas kunt gebruiken na betaling vaan 800 diamanten?
 

Felair

Actief lid
Je krijgt meer afgezanten dan dat je plekken krijgt tijdens het uitspelen van de nederzettingen.
Heb nu zelf 6 plekken en 11 afgezanten (Vikings en Japan uitgespeeld, momenteel met Egypte bezig).

Geef zelf de voorkeur aan FP en als 2e een willekeurige leger eenheid maar ga geen plekken vrijkopen lijkt me het ook niet waard want is inderdaad erg duur.
 

Jet5x5

Lid
Maar ik heb pas 1 afgezant geplaatst, wil ik de tweede plaatsen, kost me dat 800 diamanten..... Hoe krijg ik dan een plaats vrij?
 

Jet5x5

Lid
Aha, dus als ik hem voor de 7e maal uitspeel krijg ik een tweede plekje vrij, nog even doorspelen dus.
Bedankt voor je uitleg
 

Atokirina

Actief lid
kn7JH6g.png
 

nietje52

Actief lid
Nee.
Als je een settlement hebt uitgespeeld wordt de hoofdprijs voor elk afgemaakt dorp 50 forgepunten.
 
Bovenaan