Account ter overname

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser358

Guest
Hoi ik wil mijn account ter overname aanbieden kostenloos mag deze worden overgenomen. Het spel valt me erg tegen tis duur spelen met de juwelen en zonder juwelen duurt het veel te lang. OP het account staan ook nog juwelen waarvoor geen vergoeding gegeven hoeft te worden. Mijn account is 3e van de server waarop ik speel. is goed opgebouwd.

Mijn spelers account is onder dezelfde naam als ik hier op het forum zit. Ben je geinrtresseerd reageer hier of stuur me een PM.

Gegroet Tybalt
 

DeletedUser

Guest
Een nobel aanbod, maar zo'n zaken zien we liever niet gebeuren. Vertrouw me gerust wanneer ik zeg dat het zowel voor jou als voor de eventuele nieuwe eigenaar is dat we dit verbieden. Waarom? Daar ga ik hierover niet op ingaan om de simpele reden dat ik dan een manier aanreik waarmee je anderen schade kan berokken (ook op financieel vlak). Het is zeer aangenaam dat je je account levendig wilt houden, ervan uitgaande dat je de andere spelers in jouw buurt niet wilt opzadelen met een inactief account, maar we kunnen dit dus niet toelaten.

Alsnog hoop ik later toch nog eens terug! Zo niet, veel succes met al je andere zaken!

Groetjes, 3D

p.s.: Er is toch helemaal niets mis mee om wat langer te moeten wachten? Dat is ook deels de charme van het spel: je moet - indien je dat niet wilt - niet constant achter je pc zitten. Je mag me gerust antwoorden in PB, indien je hierop nog wilt reageren. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan