Aantal Wensputten

Didi 666

Actief lid
Ben wel eens benieuwd hoeveel Wensputten een farmer gemiddeld heeft staan in totaal op alle werelden, en wat het hoogste aantal in 1 stad is.
Zit zelf op 887 WP met op E de meeste, namelijk 207
Info kan je verder weinig mee, snap ik, maar ben wel eens nieuwsgierig :)
 

DarthRonin

Actief lid
Dat is meer dan mij.
Persoonlijk is het hoogste aantal op 1 wereld ongeveer 130, maar ik hou dan ook nogal wat ruimte vrij om voldoende aanvalsbonus te verzamelen zodat ik de GE helemaal vechtend uit kan spelen en blijf om diezelfde reden ook in TK hangen.
Daarnaast heb ik op die werelden nog een paar GG's staan die ik nog niet heb gesloopt.

Heb je wat screentjes van je dorpen of kan ik je overal gewoon zoeken onder de naam didi 666 ?
Ben wel nieuwsgierig hoe ze eruit zien en of je ook GE speelt :D
Is er ook een dorp waar je geen wensputten hebt staan?
 

Didi 666

Actief lid
Op B, daar staan er geen, is mijn hoofdwereld. Daar speel ik meer op de aanval.
Op de rest speel ik geen GE, af en toe wel GS, maar meer als ik me verveel ;) Enige GG die ik daar heb zijn Arc en Alca en de sleemakers voor de opdrachten in de evenementen.
Je kan ze op ACDEF inderdaad gewoon onder Didi 666 vinden.
Vorig jaar meer voor de Krimpkitjes gespeeld omdat de ruimte toch wel erg mager begon te worden
 

53 K-Aman

Actief lid
zo verspreid een stuk of 5 per wereld. Vond ze in het begin best belangrijk maar de opbrengst is niet echt spectaculair, daarom wil ik ze nogwel eens inwisselen in het antiquaraat.
 

DarthRonin

Actief lid
Vorig jaar meer voor de Krimpkitjes gespeeld omdat de ruimte toch wel erg mager begon te worden

Ik zag dat je nogal wat 3x3's had staan ja, ik zet ze alleen als er ook een krimp op kan, maar heb nog genoeg andere zooi staan om nog niet zoveel haast te hebben.
Dacht dat ik wel zo ongeveer klaar was met mijn diamantfarmpjes, maar zie dat er nog wel wat ruimte voor verbetering is :D
 
Bovenaan