Aantal goederen tonen

DeletedUser10617

Guest
Je krijgt soms (of veel) goederen van gilde-expeditie, schattenjacht... maar je ziet meestal maar '10 goederen uit vorig tijdperk' of gewoon '10 goederen' (als voorbeeld). Graag had ik gehad dat je ook kon zien welke goederen je krijgt, dit zou ik makkelijk vinden omdat je dan zo op de hoogte word gehouden.
En dat houd niet veel in om dit aan te passen...
 

DeletedUser10617

Guest
Er is ook heel veel wat ze niet kunnen. Hoe weet jij dat dit onder hun mogelijkheden valt?
Als het team van FOE wel bij beloning van eenheden kunnen zeggen hoeveel je er krijgt en wat, dan is dit ook mogelijk. Hetzelfde principe
 

DeletedUser10617

Guest
Voor ons is dit misschien moeilijk maar ik denk voor de programmeurs van FOE dat die wel makkelijk zou zijn
 

DeletedUser10617

Guest
Hoe zit dit nu met dit idee? Word dit goedgekeurd? Zou een leuke en makkelijke toevoeging zijn...
 

DeletedUser10617

Guest
Er word niet meer op gereageerd of aan gewerkt dus mag deze toch gesloten worden? Ik ga ervan uit dat dit idee afgekeurd is
 

DeletedUser10486

Guest
Ze kunnen dat misschien tonen op dezelfde manier zoals wanneer je goederen krijgt uit oases of wensputten. Maar op een seconde is dat weg, dus je schiet daar geen meter mee op.
 

DeletedUser10617

Guest
Ze kunnen dat misschien tonen op dezelfde manier zoals wanneer je goederen krijgt uit oases of wensputten. Maar op een seconde is dat weg, dus je schiet daar geen meter mee op.
Ja of gewoon waar er nu staat (vb. 10 goederen), kunnen ze toch gewoon zetten 10 honing vb. Ik weet niet of dit makkelijk is om aan te passen, ken daar niets van xd
 

DeletedUser

Guest
Ja of gewoon waar er nu staat (vb. 10 goederen), kunnen ze toch gewoon zetten 10 honing vb. Ik weet niet of dit makkelijk is om aan te passen, ken daar niets van xd

Wat dan als je 10 goud wint? Die 10 staat vast. Het goed is variabel. Vandaar dus 10 goederen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het beter aangeven van de beloningen is iets waar we mee bezig zijn, niet alleen wanneer ze uit relieken komen. Bedankt voor het voorstel in ieder geval!
 
Bovenaan