A/B Test: Vriendelijke helpers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bullspirit Dancer

Actief lid
Gilde (78) en vv lijst (117) M/O via de sterren gedaan. Ja daar zit een deel overlap in maar als je dan kijkt in de quest telt ie maar 22.
 

Ed4now

Lid
Op C gecheckt hoeveel goed er gegeven is.
Uitslag aantal goedjes was exact TT bonus. Dus blijkbaar niets van Zadenkruis en van Regenwoud geen BD gezien. Kan natuurlijk, want x% kans daarop, maar normaal bij elke motivatie-ronde zit er wel wat bij. Zal het nog een paar x weer checken de komende dagen
 
Ook bij mij lijkt het er op alsof de motivatie ronde niet compleet wordt meegeteld. Zowel in het event (meermaals, browser only) als bij de beloningen die je krijgt (dagelijks, ook browser only).
Gelukkig wordt de motivatie/p[knappen wel uitgevoerd bij de ontvanger, dat is alvast iets.
 
Toch ergens wel jammer dat er weer onderscheid gemaakt wordt. Willekeurig select groepje, was daar Beta niet voor om te testen?
 

nietje52

Actief lid
@Arsenal Mede doordat er op de post met A/B test uitleg niet gereageerd kan worden zakt deze heel snel weg op het forum en komen de vragen erover snel weer terug.
 

nietje52

Actief lid
Mijn feedback over de alles motiveren knop:
Ik heb nu nog minder zin om te motiveren nu ik weet dat vele andere spelers er met 1 klik klaar mee zijn.
Kom op met die knop!
 
ik ben blij dat ik gestopt ben, krijgen overvloedige beloningen, wat moet ik me daar nou in godsnaam weer bij voorstellen, ik dacht dat je een knop kreeg, om te motieren/opknappen, ohh dat bedoelen ze ws, lekker duidelijk. broederschap.. ik ben geen broeder, ik voel me gediscrimineerd, op deze manier blijft game voor de jongens, noem het dan genootschap.. tis een duits spel toch van origine, kga bijna een hele slechte grap maken, voor die bruderschaft
kga der nou echt mee stoppe, kga ook weer iedereen ontvrienden, waarom is daar ook niet een knop voor?
 
Ik heb die knop nu ook, 58 Gildeleden en slechts 24 staan er op de teller.
Werkt na al dat testen dus nog steeds niet
 

nietje52

Actief lid
Oh ik zie dat het al niet meer aan FoE kan liggen.
Ik heb net voor het eerst mijn knop gebruikt en tegelijk mijn herhaalmissie aangezet voor motiveren.
De knop zei dat ik nog 65 van mijn 133 vrienden kon motiveren en toen het klaar was stond bij mijn missie de teller op 11.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Nee dat is dus niet het geval, 58 leden die "geholpen" kunnen worden en slechts 24 die er op de missie teller staan.
Oh de missie teller, die gaat inderdaad nog niet in alle gevallen goed en daar wordt aan gewerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan