80 speler systeem

DeletedUser

Guest
Ik vind dat dit moet worden aangepast, eventueel gewoon dat iedereen elkaar kan zien
of dat je per tijd word bij elkaar gezet (bronstijd/ijzertijd).
Het nadelige aan het systeem nu is dat je bv begint met 80 spelers, waarvan er 50 actief zijn.
Maar stel nu dat er op een week een paar stoppen dan kan het zijn dat je uiteindelijk alleen overblijft.


~
illumix
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat dit moet worden aangepast, eventueel gewoon dat iedereen elkaar kan zien
of dat je per tijd word bij elkaar gezet (bronstijd/ijzertijd).
Het nadelige aan het systeem nu is dat je bv begint met 80 spelers, waarvan er 50 actief zijn.
Maar stel nu dat er op een week een paar stoppen dan kan het zijn dat je uiteindelijk alleen overblijft.


~
illumix
Daar wordt zeker aan gewerkt, maar dit is nog maar een beta.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad. Niet teveel eisen van een beta-versie ;)
Een ranglijst zal er wss ook komen. Dan kan je iedereen zien.
 

DeletedUser43

Guest
Volgens mij is dit een topic voor ideeën en suggesties, en ik moe zeggen dat ik me er wel een beetje kan vinden in het idee dat hij oppert.

Als ik nou bij ons op de server kijk, dan hebben nr. 66 - nr. 80 nog nul punten.

Het lijkt mij dan ook leuk om in de volledig klaargestoomde volgende versie te zien dat er 80 spelers per activiteit/stand in de ranglijst op een server zitten.
Dan heb je in mijn ogen altijd gelijkwaardige tegenstanders.
Dan is de competitie groter en kan iedereen knallen om op een hogere server te komen.

Zo is het voor bijvoorbeeld de top 3 van elke server die over gaan naar de volgende of zoiets.
 

DeletedUser

Guest
Idd als je in een 'wereld' zit waar er veel inactieve spelers zijn. Dan is er al snel niet veel uitdaging aan en zijn bepaalde opties zoals handelen zeer beperkt.
Een mogelijke verbetering kan zijn, dat de werelden niet alleen op basis van registratietijd maar ook op activiteit worden bijgehouden.

Het zou er dan zo uitzien:
- Speler komt in een wereld omdat hij is geregistreerd op welbepaalde datum.
- Speler is aan het groeien, door deze groei ( bvb 75000 punten ) komt hij in een nieuwe wereld terecht waar alleen spelers zijn van 75000 of hoger.
- Dit kan dan worden herhaald.

Op die manier zal je na een tijdje altijd wel bij actieve spelers komen.
Vraag me gewoon af of het technisch wel mogelijk is :p

Mvg,

MrTD123
 

DeletedUser174

Guest
Idd als je in een 'wereld' zit waar er veel inactieve spelers zijn. Dan is er al snel niet veel uitdaging aan en zijn bepaalde opties zoals handelen zeer beperkt.
Een mogelijke verbetering kan zijn, dat de werelden niet alleen op basis van registratietijd maar ook op activiteit worden bijgehouden.

Het zou er dan zo uitzien:
- Speler komt in een wereld omdat hij is geregistreerd op welbepaalde datum.
- Speler is aan het groeien, door deze groei ( bvb 75000 punten ) komt hij in een nieuwe wereld terecht waar alleen spelers zijn van 75000 of hoger.
- Dit kan dan worden herhaald.

Op die manier zal je na een tijdje altijd wel bij actieve spelers komen.
Vraag me gewoon af of het technisch wel mogelijk is :p

Mvg,

MrTD123

Goed idee, maar als je nou 1 week inactief bent, en er dan word uitgeschopt, dan kan er weer een nieuwe in, op jou wereld. misschien ook een idee?
 

DeletedUser

Guest
wacht gewoon tot er grotere 'werelden' komen met meer dan 200 spelers of misschien zelfs wel gewoon iedereen. Dan is dit probleem vanzelf opgelost.
 

DeletedUser

Guest
Op dit moment zie je dat er al veel lag is, mede omdat de scripts nog niet goed zijn en omdat het nog een beta is en de scripts niet goed zijn geschreven, hoe beter ze geschreven worden des te minder lag. Het zal wellicht in de toekomst nog wel komen maar op dit moment is het gewoon niet haalbaar.
 

DeletedUser309

Guest
Goed idee, maar als je nou 1 week inactief bent, en er dan word uitgeschopt, dan kan er weer een nieuwe in, op jou wereld. misschien ook een idee?

en dan bedoel jij dus dat er iemand met 0 punten
in een wereld komt waar iedereen in de late middeleeuwen zit met aweet ik veel wat voor wapens
en jij met een slingeraartje ?
 

DeletedUser

Guest
en dan bedoel jij dus dat er iemand met 0 punten
in een wereld komt waar iedereen in de late middeleeuwen zit met aweet ik veel wat voor wapens
en jij met een slingeraartje ?

hij bedoeld dat er dan weer een nieuw iemand in kan die vanuit de wereld/server ervoor klaar is om naar de volgende wereld/server te gaan.

Maar als een inactief iemand terug zou vallen, maar wel hetzelfde aantal punten zou behouden, zal het systeem wel een beetje in de war raken denk ik. Want zodra diegene zich weer aanmeld, stroomt hij vanwege zijn punten automatisch weer door naar de volgende wereld. Dan heeft het hele 'terugvalsysteem' geen enkel effect gehad.
 

DeletedUser

Guest
Op mijn server zitter er maar max. 10 actieve, en ik sta al 20,000 ptn. voor...
 
Bovenaan