[37655] Teller van goederen bij stortingen in gildekas

Wil je bij het storten in de gildekas het aantal goederen laten staan voor een volgende donatie?

  • Ja

    Stemmen: 18 94,7%
  • Nee

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Enquête gesloten .

DeletedUser2073

Guest
Poll samenvatting: Laat bij het goederen storten in de gildekas het aantal van de storting staan zodat je als je eenzelfde hoeveelheid van een ander goed wilt doneren je dit niet opnieuw hoeft in te voeren. Zoals nu op de markt met handelen al werkt.

Voor het uitgebreide idee, zie de rest van deze post. Het gaat om punt A, punt B kan al dus wordt niet in stemming gebracht.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


wat ontzettend irritant is, is dat de teller van de goederen na elke storting op de pc weer naar 0 gaat. Ik moet dan voor iedere storting opnieuw het aantal invoeren. Dat op de pc alleen kan met het per stuk verhoging op de + drukken. Dat is dus bij een storting van 100 goederen honderd keer op het plusteken drukken. Bij je volgende goed kan je dat dan weer herhalen.
À. Kan die 100 niet gewoon blijven staan zoals het wel gebeurt bij het handelen.
B zou het invoeren niet eens gewoon kunnen door het getal in te voeren ipv telkens op het plusteken te moeten drukken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wat ontzettend irritant is, is dat de teller van de goederen na elke storting op de pc weer naar 0 gaat. Ik moet dan voor iedere storting opnieuw het aantal invoeren. Dat op de pc alleen kan met het per stuk verhoging op de + drukken. Dat is dus bij een storting van 100 goederen honderd keer op het plusteken drukken. Bij je volgende goed kan je dat dan weer herhalen.
À. Kan die 100 niet gewoon blijven staan zoals het wel gebeurt bij het handelen.
B zou het invoeren niet eens gewoon kunnen door het getal in te voeren ipv telkens op het plusteken te moeten drukken.

Je kan op de PC ook gewoon het aantal invullen. Het hoeft niet met de + te gebeuren. Het zou echter wel handig zijn als het getal bleef staan. Dat doet het op de markt ook, tenzij je van het zojuist gebruikte goed dat aantal niet meer hebt.
 

DeletedUser

Guest
Het B gedeelte van je idee is inderdaad al mogelijk. Voor A zou ik graag weten of meer mensen hier behoefte aan hebben.
 

DeletedUser5889

Guest
Graag toevoegen ja. Vaak wil je hetzelfde aantal van elk goed storten en dan is het handiger als het blijft staan.

Edit Murdocku: Off-topic stuk verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10453

Guest
Je bedoelt (punt A) net zo als bij het aanbiedingen op de markt plaatsen ? Goed idee, helemaal voor.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb enkele off-topic posts verwijderd. Probeer het bij het onderwerp te houden.
 

DeletedUser2073

Guest
Wat voel ik me knullig. Doe dit spel al sinds 2012 en snapte nooit waarom het toch met die domme + moest. Hoeft dat dus helemaal niet en kan je gewoon het getal invullen. Nou ja, helemaal blij dus.
Wat betreft A. Ja graag. Aangezien je vaak alle vijf goederen uit een tijdperk wilt doneren, dus wel zo makkelijk als het blijft staan.
 

DeletedUser1072

Guest
Wat voel ik me knullig. Doe dit spel al sinds 2012 en snapte nooit waarom het toch met die domme + moest. Hoeft dat dus helemaal niet en kan je gewoon het getal invullen. Nou ja, helemaal blij dus.

Geen zorgen, in 2012 moest het nog wel met + ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nog 1 dag voor deze poll. Er moeten 15 stemmen zijn om door te zetten. Wie geeft die 15e stem?
 

DeletedUser

Guest
Dit idee heeft het ruim gehaald. Het idee zal doorgegeven worden. Morgen archiveer ik het topic.
 
Bovenaan