Opgelost [36668] 1e railgun-schurk kan geen vliegende eenheden aanvallen

DeletedUser

Guest
Ach gossie , een hele dode eenheid. Dat hakt er natuurlijk flink in. Een Alcatraz op level 16 is natuurlijk flink behelpen, maar ik denk dat jouw probleem is dat je te weinig AP fabrieken hebt. Het ligt helemaal niet aan je Alcatraz.

Wel wil ik je feliciteren met de opmerking van het jaar.

Het spel is zo uitgebalanceerd dat je met 1 railgun + 7 schurken zo kunt vechten dat je 8 eenheden aan de andere kant precies om krijgt zonder doden.

Iedereen die nu nog durft te klagen dat ze worden aangevallen door 1 railgun en 7 schurken kan ik nu hier naar verwijzen met de tekst: "Wat klaag je nu joh! Dat moet juist zo. Het spel is uitgebalanceerd!".
 

DeletedUser5889

Guest
Ach gossie , een hele dode eenheid.
Da's 1 eenheid keer X gevechten; dat voor de rekenwonders onder ons.

Iedereen die nu nog durft te klagen dat ze worden aangevallen door 1 railgun en 7 schurken kan ik nu hier naar verwijzen met de tekst: "Wat klaag je nu joh! Dat moet juist zo. Het spel is uitgebalanceerd!".
Ja, dat zou inderdaad de juiste feedback zijn. Er zijn vele verdedigingen te verzinnen, die niet leuk zijn om aan te vallen met 1 RG, 7 schurken. Dus mensen die klagen over "ik word aangevallen door 1 RG + 7 schurken", dat zijn pure beroepsklagers.
 

DeletedUser

Guest
Da's 1 eenheid keer X gevechten; dat voor de rekenwonders onder ons.

X = 0. Hij is dood.

Ja, dat zou inderdaad de juiste feedback zijn. Er zijn vele verdedigingen te verzinnen, die niet leuk zijn om aan te vallen met 1 RG, 7 schurken. Dus mensen die klagen over "ik word aangevallen door 1 RG + 7 schurken", dat zijn pure beroepsklagers.

Ja, die kan je niet vergelijken met iemand die door blijft zeuren over een niet helemaal goed functionerende railgun, terwijl er al lang aan gewerkt wordt.
 
Ja, die kan je niet vergelijken met iemand die door blijft zeuren over een niet helemaal goed functionerende railgun, terwijl er al lang aan gewerkt wordt.

Jij gelooft daadwerkelijk dat eraan gewerkt wordt? Ik heb er zo m'n twijfels over namelijk, want ook deze update is er weer niets mee gebeurd. Het lijkt erop dat mijn voorspelling uitkomt, het nieuwe tijdperk is er eerder dan deze fix. En ja, als ik alle eenheden op zou kunnen tellen die zijn gesneefd omdat die railgun het niet fatsoenlijk doet, dan loopt dat ondertussen in de honderden.
 

DeletedUser

Guest
Jij gelooft daadwerkelijk dat eraan gewerkt wordt? Ik heb er zo m'n twijfels over namelijk, want ook deze update is er weer niets mee gebeurd. Het lijkt erop dat mijn voorspelling uitkomt, het nieuwe tijdperk is er eerder dan deze fix. En ja, als ik alle eenheden op zou kunnen tellen die zijn gesneefd omdat die railgun het niet fatsoenlijk doet, dan loopt dat ondertussen in de honderden.

Wordt ieder probleem bij jou altijd binnen 5 minuten verholpen? Als iets niet binnen 5 minuten wordt opgelost, betekent dat dan dat er niet aan gewerkt wordt? Nog nooit meegemaakt dat ze moeite hebben om ergens de bron van het probleem te vinden?
 
Wordt ieder probleem bij jou altijd binnen 5 minuten verholpen? Als iets niet binnen 5 minuten wordt opgelost, betekent dat dan dat er niet aan gewerkt wordt? Nog nooit meegemaakt dat ze moeite hebben om ergens de bron van het probleem te vinden?

Dit topic is een half jaar geleden aangemaakt, lijkt me geen 5 minuten. En we hebben het hier niet over een memory-leak maar over een heel specifieke functionaliteit van 1 enkele eenheid. Als ze dat probleem niet kunnen vinden is dat echt intens triest en zegt dat vooral wat over de kwaliteit van het programmeerwerk. In de tijd dat ze "ermee bezig" zijn hadden ze het hele stuk betrokken code al een keer of tig van de grond af aan opnieuw kunnen schrijven. Het is dan ook veel waarschijnlijker dat ze het ergens op een stapel gegooid hebben onder het motto, kijken we later weleens naar.
 

DeletedUser5889

Guest
Wordt ieder probleem bij jou altijd binnen 5 minuten verholpen? Als iets niet binnen 5 minuten wordt opgelost, betekent dat dan dat er niet aan gewerkt wordt? Nog nooit meegemaakt dat ze moeite hebben om ergens de bron van het probleem te vinden?

Bij ons kun je je biezen pakken als je zo'n probleem er 7 maanden in laat zitten. Dan ben je of laks of niet goed genoeg.
In het geval van Inno vrees ik echter dat het een kwestie is van de prioriteiten verkeerd leggen. Als ik kijk wat voor rommel er elke update weer opgelost / opgeleverd wordt...
 

DeletedUser

Guest
Als ze dat probleem niet kunnen vinden is dat echt intens triest en zegt dat vooral wat over de kwaliteit van het programmeerwerk.

Klopt, maar dat is heel iets anders dan beweren dat er niet aan gewerkt wordt.

In de tijd dat ze "ermee bezig" zijn hadden ze het hele stuk betrokken code al een keer of tig van de grond af aan opnieuw kunnen schrijven.

Waarom doe jij het dan niet even voor ze? o_O

Het is dan ook veel waarschijnlijker dat ze het ergens op een stapel gegooid hebben onder het motto, kijken we later weleens naar.

Als dat zo is, denk je dan dat het helpt om er keer op keer weer over te zeuren, of bereik je daar niets mee, omdat ze het dan toch wel op die stapel laten liggen? o_O

Bij ons kun je je biezen pakken als je zo'n probleem er 7 maanden in laat zitten. Dan ben je of laks of niet goed genoeg.
In het geval van Inno vrees ik echter dat het een kwestie is van de prioriteiten verkeerd leggen. Als ik kijk wat voor rommel er elke update weer opgelost / opgeleverd wordt...

Maar doordat jij er steeds maar weer keer op keer over begint gaan ze hun prioriteiten aanpassen? o_O
 
Hahaha, draaien kan je wel ;)

Jij was degene die zei dat ik het even moest doen he, omdat ik anders geen recht van spreken zou hebben. Dan ben jij ook degene die ervoor moet zorgen dat ik daar de middelen voor heb, (ik heb namelijk niemand van inno die claim horen maken). Maar goed, feit blijft, deze bug bestaat nu al sinds de introductie van De Toekomst, er is al regelmatig beloofd dat er iets aan gedaan zou worden en er wordt niet geleverd. Dat is gewoon bijzonder jammer voor diegenen onder ons die regelmatig vechten en het is ook behoorlijk gênant aan het worden, zelfs als het een complex probleem is. Zoals mrBranch al aangaf, dergelijk geblunder is in veel bedrijven een goede reden om iemand uit te zwaaien.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Hahaha, draaien kan je wel ;)

Dat was vroegâh. Tegenwoordig druk je op knopjes als je wilt bellen.

Jij was degene die zei dat ik het even moest doen he, omdat ik anders geen recht van spreken zou hebben. Dan ben jij ook degene die ervoor moet zorgen dat ik daar de middelen voor heb, (ik heb namelijk niemand van inno die claim horen maken).

Jij claimt dat ze er niet aan werken en dat ze het op de stapel gelegd hebben. Als jij dat soort inside informatie hebt moet het toch niet zo moeilijk voor jr zijn om het even over te nemen. Tenslotte kennen ze je al als ze dat soort informatie met je delen.

Maar goed, feit blijft, deze bug bestaat nu al sinds de introductie van De Toekomst

Lijkt mij ook vrij logiosch. Daarvoor bestonden er nog geen railguns in het spel :rolleyes:

er is al regelmatig beloofd dat er iets aan gedaan zou worden en er wordt niet geleverd. Dat is gewoon bijzonder jammer voor diegenen onder ons die regelmatig vechten en het is ook behoorlijk gênant aan het worden, zelfs als het een complex probleem is. Zoals mrBranch al aangaf, dergelijk geblunder is in veel bedrijven een goede reden om iemand uit te zwaaien.

Zal best, maar dat is nog steeds geen bewijs dat er niet aan gewerkt wordt. Het zal je misschien nog niet zijn opgevallen, maar er zijn wel meer problemen die niet zijn opgelost, of ideeën die niet zijn uitgevoerd. Dan is jouw conclusie zeker datr ze helemaal nergens aan werken.
 
Jij claimt dat ze er niet aan werken en dat ze het op de stapel gelegd hebben. Als jij dat soort inside informatie hebt moet het toch niet zo moeilijk voor jr zijn om het even over te nemen. Tenslotte kennen ze je al als ze dat soort informatie met je delen.

Jij gelooft daadwerkelijk dat eraan gewerkt wordt? Ik heb er zo m'n twijfels over namelijk, want ook deze update is er weer niets mee gebeurd. Het lijkt erop dat mijn voorspelling uitkomt, het nieuwe tijdperk is er eerder dan deze fix. En ja, als ik alle eenheden op zou kunnen tellen die zijn gesneefd omdat die railgun het niet fatsoenlijk doet, dan loopt dat ondertussen in de honderden.

Zoals je kan lezen, claim ik niets, ik spreek alleen serieuze twijfels uit :p

Zal best, maar dat is nog steeds geen bewijs dat er niet aan gewerkt wordt. Het zal je misschien nog niet zijn opgevallen, maar er zijn wel meer problemen die niet zijn opgelost, of ideeën die niet zijn uitgevoerd. Dan is jouw conclusie zeker datr ze helemaal nergens aan werken.

En inderdaad, ik heb van wel meer problemen in het spel mijn serieuze twijfels dat ze er iets aan proberen te doen ja. Helemaal nergens is dan weer een tikkeltje overdreven maar, zoals je hier zelf heel terecht aankaart, er blijven vrij veel problemen onopgelost.
 

DeletedUser5889

Guest
Deze bug speelt ook bij Microgolfgeweer kwam ik achter.
 
Ik kom er net achter dat het op de continentkaart wel goed gaat. Dus op auto doet ie het, handmatig op de continentkaart doet ie het, maar handmatig gvg, buren en expeditie niet.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik zou zeggen wat overuurtjes draaien INNO, dat deden mijn medewerkers vroeger ook als het moest. Alors schouders eronder en oplossen
 

ThaMartin

Actief lid
Oke mensen, de fix voor deze bug zou vandaag geïmplemteerd moeten zijn op Beta! Zouden de mensen die daar een account hebben, daar vast kunnen testen en willen laten weten of het inderdaad is opgelost?
 

DeletedUser

Guest
Heb het net op de beta geprobeerd. Ik kan met de eerste schurk die in een railgun is veranderd een hover raken.
 
Bovenaan