Bevestigd [35801] Internal errors bij het zetten van een belegering

DeletedUser5889

Guest
Zonet deden we een aanval in het arctische tijdperk op sector 28,75.
Tot 5 keer toe kreeg ik een internal error bij het zetten van mijn belegeringleger.

Op die manier wordt het wel onmogelijk om GvG te spelen. Elke keer kregen de verdedigers de kans om legers bij te zetten terwijl bij mij het spel opnieuw moest laden.

Wanneer wordt hier nu eindelijk eens iets aan gedaan? Die internal errors is echt niets nieuws. En dit is behoorlijke competitievervalsing naast de medailles/goedjes die hierdoor verprutst worden.

Als extra info: elke keer als ik terugkwam bij de kaart, dan stond daar niet meer het belegeringsleger dat ik voorbereid had, maar mijn laatste aanvalsleger. Blijkbaar zorgde de internal error voor een rollback incl. het wijzigen van je belegeringsleger. Erg raar.
 

DeletedUser5889

Guest
Nope, Chrome. Maar ik geloof niet dat browser uitmaakt; mijn vriendin heeft ze ook vaak en die speelt via Opera.
 

DeletedUser

Guest
OK. Er lijkt nu iets fout te gaan met Firefox. Vandaar de vraag.

Wat ook nog wel eens een probleem kan zijn is dat jij je belegeringsleger probeert te plaatsen voordat al je legereenheden geladen zijn. Je hebt dan al wel een leger geselecteerd staan, maar al je andere eenheden staan nog te draaien en zijn nog niet zichtbaar. Dan gaat het ook fout.
 

DeletedUser5889

Guest
Het zou kunnen, maar tja...dat kan ik niet ruiken. Er staan er maar 20 in beeld.
Verder dacht ik juist dat die enorme vertraging die erin zit bedoeld is om dit te voorkomen.
 

DeletedUser5889

Guest
Zonet weer een aanval gedaan op de alle tijdperken kaart. Crash na crash na error na internal error.
Zo is er echt totaal geen lol meer aan. Cijfer voor de uitrol van het Arctisch tijdperk = -1
 

DeletedUser5889

Guest
Het gebeurde nu alweer. Lijkt idd erop dat het komt doordat ik mijn belegeringsleger wijzig voordat mijn legereenheden allemaal geladen zijn. Er treedt dan een error op zodra je het belegeringsleger wilt plaatsen, door de error moet opnieuw opstarten en na opnieuw opstarten staat je oude belegeringsleger er weer.

Deze telt mooi op bij de crash die iedereen van het gilde meemaakt als de belegeraar het belegeringsleger eruit trekt. Da's ook een hele fijne al jaren.
 

Mr.Quib

Actief lid
Deze telt mooi op bij de crash die iedereen van het gilde meemaakt als de belegeraar het belegeringsleger eruit trekt.
Die crash komt ook als je met meerdere gildeleden hetzelfde leger aanvalt, erg irritant (en onnodig).
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan