Opgelost [34242] Foutmelding bij terugkeer na fp's doneren via stadhuis

DeletedUser4420

Guest
Gebruikersnaam: Morwenna
Wereld: Arvahall
Flash Player versie: WIN 21,0,0,216
Besturingssysteem: Windows 10
Browser & versie: Chrome/49.0.2623.112
Viewport grootte: 1842x997

Beschrijving:
Na het doneren van één of meer forgepunten via het stadhuis, krijg ik een foutmelding als ik terug ga naar mijn eigen stad. Ik moet het spel dan opnieuw laden voor ik verder kan.

Screenshot(s): bijgevoegd.
foutmelding foe fp doneren.jpg

Reproductiestappen:
1. Ga naar stadhuis
2. Ga naar nieuws en grootste gebouwen
3. Doneer in een GG naar keuze

4. Ga terug naar je eigen stad
5. Foutmelding

Deze fout doet zich al wekenlang voor en heeft ook een tijd op Dinegu gespeeld. Vandaag hoorde ik van Eol Telrunja dat hij sinds kort dit probleem heeft op Brisgard. Hij speelt Arvahall en Brisgard in browser Opera, besturingssysteem windows 10. De andere werelden speelt hij op Chrome, daar heeft hij (tot nu toe nog) geen problemen.
 

DeletedUser9703

Guest
Ik merk dat dit alleen optreedt als onder de "Terug naar stad" knop een GG staat. Je gaat dan terug naar je stad. En de betreffende GG wordt ook geopend.
Je kan dit al zien aankomen, voordat je op de terug knop klikt. Je krijgt namelijk de informatie ballon te zien behorende bij het GG dat eronder staat.
Ik heb trouwens ook het idee dat het afhankelijk is van hoe ja naar de terug knop toe gaat. Als je met de muis via de avatars gaat, oftewel als je vanaf rechts komt, dan krijg je de ballon niet. Kom je vanaf schuin rechtsboven, dus vanaf de stad, dan krijg je de informatie ballon wel, inclusief de foutmelding.
 

DeletedUser9730

Guest
Heb hier ook vaak last van op B, is idd te vermijden door te zien dat onder terugknop geen GG staat. Toch is dit frustrerend...
 

DeletedUser4420

Guest
Ik heb er even op gelet vanmorgen en inderdaad lijkt het erop dat dit speelt wanneer er een GG onder de terug knop zit. In dat geval betreft het een al gemelde bug geloof ik.
Het lastige is alleen dat je een bepaalde speelstijl hebt en aangezien ik al jaren speel, denk ik er domweg niet aan om eerst goed te kijken voor ik op de terugknop klik... :( Ik trap er dus elke keer weer in ;)

Ben wel benieuwd wat Inno ervan vindt...?
 

ThaMartin

Actief lid
Dit probleem zou inmiddels moeten zijn verholpen. Mocht het zich nog voordoen, laat het dan alsjeblieft weten :)
 

DeletedUser9703

Guest
Ik krijg idd niet meer de foutmelding.
Maar nog wel vaak dat ik terugkeer naar mijn stad en de GG uit de vorige stad (stad die ik dus bezocht) toch wordt geopend.
Betreft dan de GG die onder de keer terug naar eigen stad knop stond.
 

ThaMartin

Actief lid
Hmm dat is vervelend... Zijn er meer spelers die dat probleem nog steeds ervaren? Zo ja, zouden jullie hier dan allemaal in ieder geval even wat relevante informatie willen plaatsen, zoals je browser en versienummer, flash versie, schermresolutie en of het voorkomt in kaderscherm/volledig scherm/beide?
 
Bovenaan