[32716] Tonen van doorlopen Gilde punten na level 50

Wil je zien hoeveel machtspunten een gilde verzameld heeft na lvl 50?

  • Ja

    Stemmen: 35 87,5%
  • Nee

    Stemmen: 5 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    40
  • Enquête gesloten .

DeletedUser6877

Guest
Ik vind het tonen van die punten wel een goed idee. Dat het bijgehouden wordt (?) zou ook aangeven dat er meer niveaus bijkomen. Ik ben heel benieuwd wat die voor bonussen gaan geven.

Met de hand bijhouden kan ook maar is natuurlijk ouderwets. Niet iedereen heeft denk ik net als ik een schriftje met pen ;) Dus als het niet teveel moeite is, is het voor gildes die level 50 zijn of naderen wel prettig.
 

midas89

Actief lid
Gewoon dit plaatje namaken. Moet toch niet zo moeilijk zijn?
Laat gewoon de extra machtpunten zien die vergaard zijn. Iedereen blij.

gildeniveau.jpg


(Maar liever zie ik natuurlijk dat de programmeurs hun tijd steken in het toevoegen van nieuwe niveaus of andere gilde-features. Edoch, daar gaat dit topic niet over.)
 

DeletedUser3175

Guest
Mooie toevoeging Midas! Hoe eerder hoe beter zeker gezien de kleine aanpassing die dit zou vragen. Mag ook in een kolom bij de gilde ranking getoond worden, zolang het maar te zien is.

Het zou de gemoederen een stuk beter maken en geeft net weer dat beetje doel aan het spel dat het anders begint te missen na level 50.

Dat dit een stap in de goede richting is en nog niet het einddoel is duidelijk, maar stapje voor stapje werkt vaak beter en sneller dan in een keer een grote sprong. Waarbij veel twijfels ontstaan en moed voor nodig is.
 
Het kan zijn dat dit voor inno niet zo heel veel prio heeft, omdat er relatief weinig gilden met dit probleem zitten. Vooral niet omdat ze toch al schijnen te werken aan de volgende stap.
 

midas89

Actief lid
Klopt, maar als het voor 1 van hun topprogrammeurs maar een kwartiertje werk is om te maken... why not :)
 

DeletedUser

Guest
Nee. Dat is niet nodig. Blijkbaar is er in een gilde opgeroepen dat wel te doen :)
 

DeletedUser3175

Guest
Je kunt beter stemmen (bovenin) dan het hier schrijven, anders telt het denk ik niet mee. Maar bedankt voor jullie enthousiasme!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit idee is goedgekeurd. Het zal doorgegeven worden aan de ontwikkelaars. Morgen archiveer ik het topic.
 
Bovenaan