[32538] Beloningen van GG donaties in geschiedenis

Wil je de gelevelde GG's van anderen waarin jij gedoneerd hebt in de geschiedenis terugzien?

  • Ja

    Stemmen: 22 95,7%
  • Nee

    Stemmen: 1 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Enquête gesloten .

Guillome

Actief lid
Poll samenvatting: Toevoegen van levelen van andermans GG als jij hierin gedoneerd hebt, inclusief knop om de gekregen beloning terug te zien.

Voor het uitgebreide idee, zie de rest van deze post.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe vaak heb ik wel niet dat ik na een paar minuten idle te zijn geweest ergens klik (gebouw, mail, speler helpen) en ik klik dan vaak een paar keer omdat ik mis klik.
En prompt, daar verscheen even heel snel een popup van een voltooide GG van iemand waaraan ik heb meegeholpen en beloningen kreeg.
Shit! Nu kan ik nooit meer terug vinden welke dat was en wat ik gekregen heb. Dat heb ik heel vaak.

Dit gebeurt omdat blijkbaar de popup pas komt nadat er een actie van een gebruiker is. En niet uit zichzelf als je idle bent.

Het zou heel fijn zijn als dit event in de geschiedenis kwam te staan. En als je dan op de knop [details] klikt die er achter staat, krijg je de popup alsnog mooi te zien met wat je verdiend hebt.

Nadelen zijn er voor zover ik kan bedenken niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4100

Guest
Herkenbaar, als je druk bezig bent klik je soms er naast. Na een update
klik je dan ook meteen (zonder kruisje) weg. Prima idee, als dit wegens
technische overwegingen niet uitgevoerd kan worden. Kan er misschien
gekeken worden of je de pop up alleen kan sluiten met het kruisje of met
''ok'' of ''inventaris openen.'' Alleen voordelen en een eventueel nadeel is
eenmalig. Het nadeel is dat we even moeten wachten op de update waarin
dit idee wordt uitgevoerd, als ze dit gaan invoeren.:)
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar weinig discussie nodig. Kun je nog wel even vertellen wat je precies in de geschiedenis zou willen zien?
 

DeletedUser1072

Guest
Blijkbaar weinig discussie nodig. Kun je nog wel even vertellen wat je precies in de geschiedenis zou willen zien?

En prompt, daar verscheen even heel snel een popup van een voltooide GG van iemand waaraan ik heb meegeholpen en beloningen kreeg.

Het zou heel fijn zijn als dit event in de geschiedenis kwam te staan. En als je dan op de knop [details] klikt die er achter staat, krijg je de popup alsnog mooi te zien met wat je verdiend hebt.

Ziet er uit alsof die het scherm dat je anders te zien krijgt opnieuw wilt kunnen zien
 

DeletedUser5435

Guest
Mee eens, ik zou dit des te meer willen omdat bij mij op de telefoon vaak de rewards incorrect worden weergegeven. (krijg de helft van de blauwdrukken bijvoorbeeld) Het beste zou natuurlijk zijn als dat werd gefixt, maar tot die tijd vind ik terugkijken ook niet erg. ;-)
 

DeletedUser

Guest
Ok. vergelijkbaar met de knop herhaling voor als je aangevallen bent dus.

Poll geplaatst.
 

DeletedUser2772

Guest
Deel van het probleem wordt al opgelost in komende nieuwe spelversie. Dus de ontwikkelaars (h)erkennen wellicht het probleem. Past ook goed in het nieuwe eventsmenu. Grotere kans dat ze hiermee iets gaan doen.
 

OlifaNT

Actief lid
Ik hoop dat dit met de allerhoogste prio wordt opgepakt. Het is extreem irritant dat je direct bij het inloggen opeens 3, 4 gelevelde GG's weg kunt klikken zonder dat je hebt gezien wat waar en bij wie is geleveld!
 

DeletedUser

Guest
Als het idee de stemming haalt (wat waarschijnlijk wel zal gebeuren) dan zetten wij het door naar de ontwikkelaars. Wij hebben echter geen invloed op het moment van invoering. Echter, hopelijk zullen met versie 1.68 (1 februari) deze schermen niet meer zomaar met 1 klik gesloten worden. Dus dan zou dat deel van het probleem al opgelost zijn. Even afwachten nog :)
 

OlifaNT

Actief lid
Als het idee de stemming haalt (wat waarschijnlijk wel zal gebeuren) dan zetten wij het door naar de ontwikkelaars. Wij hebben echter geen invloed op het moment van invoering. Echter, hopelijk zullen met versie 1.68 (1 februari) deze schermen niet meer zomaar met 1 klik gesloten worden. Dus dan zou dat deel van het probleem al opgelost zijn. Even afwachten nog :)

Op de beta draait 1.69 al en daar bestaat het issue nog steeds. Grootste winst zou zijn om het gewoon zichtbaar te maken in de geschiedenis.
 
Bovenaan