[27964] Verwijderen bevestigingsschermpje bij afbreken van een missie

Toevoegen van optie om bevestigingsscherm bij afbreken missie te verwijderen.

  • Ja

    Stemmen: 16 76,2%
  • Nee

    Stemmen: 5 23,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Enquête gesloten .

DeletedUser5428

Guest
Volgens mij is het onnodig om een extra bevestiging te vragen bij het afbreken van een missie.
Je verliest veel tijd bij het wegklikken van die schermpjes, terwijl het helemaal geen ramp is als je eens per vergissing een missie afbreekt die je toch had willen doen. Bij de terugkerende missies kan je toch gewoon een paar keer verder klikken, en heb je die missie weer terug.

20/7: aangepast voorstel: mogelijkheid tot uitschakelen van de bevestigingspop-up voor het afbreken van een missie, via de instellingen. Net zoals je dit kan doen voor het gebruik van diamanten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4527

Guest
van mij mag die weg , zijn toch herhaalmissies , als je het fout doet draai je gewoon nog een rondje :) zoals stefan al aangaf :)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
En als het nu een missie is die, bijvoorbeeld, 200 diamanten als beloning heeft en niet meer terugkomt?
 
Ik begrijp de behoefte om van dat rsi schermpje af te komen, vooral als je een tijdlang herhaalmissies doet. Maar toch denk ik idd niet dat verwijderen zonder bevestiging een goed idee is en dan vooral niet voor lagere/beginnende spelers. Of anders alleen verwijderen voor de genoemde herhaalmissies.
 

DeletedUser6867

Guest
Waarom dan niet die herhaalmissies verwijderen? :confused:

omdat we ooit dat idee hebben voorgesteld maar bepaalde mensen liepen te huilen dat ze hem dan voorgoed kwijt waren

en Stefan bedoeld ook die herhalings missies die je aan het einde van je tech tree / kaart etc etc krijgt
 

DeletedUser

Guest
Ik denk inderdaad dat het voor de lagere spelers soms wel eens fout kan gaan zonder bevestiging, en die kunnen de missies niet meer terughalen. Wellicht dat het alleen voor de herhaalmissies mogelijk is.
 

DeletedUser4527

Guest
bevestigingspopup voor diamantgebruik kun je in/uit schakelen , bevestiging voor missies in/uitschakelen optie toevoegen ;)
 

DeletedUser4527

Guest
nog eenvoudiger , het spel "kijkt" naar welke productiegebouwen in je stad staan (voor herhaalmissies) en bied alleen die opdrachten aan voor die gebouwen die je hebt , scheelt zeker een flink aantal van die missies, en dus hoef je niet te skippen (minder in ieder geval)
 

DeletedUser

Guest
Stefan, heb je zelf nog iets toe te voegen na al deze feedback?
 

DeletedUser5428

Guest
Ik heb mijn voorstel wat aangepast. Tijd voor een poll ?
 

DeletedUser

Guest
Deze poll loopt nog een week. Er zijn echter nog niet genoeg stemmen om de poll geldig te laten zijn. Zijn er nog geïnteresseerde stemmers?
 

DeletedUser

Guest
Deze poll sluit over 3 dagen. Zijn hier nog stemmers voor?
 

DeletedUser

Guest
Dit idee is goedgekeurd en zal voorgelegd worden aan de ontwikkelaars.
 
Bovenaan