Opgelost [27163] Maan verdwijnt niet ondanks dat alle gebouwen aan het produceren zijn

DeletedUser7269

Guest
Gebruikersnaam: mpkant
Wereld: waarschijnlijk alle

Versie 1.56... Het maantje blijft weer eens regelmatig zichtbaar, ondanks dat alle gebouwen een opdracht is gegeven tot het produceren van voorraden/goederen/units. Na een browser refresh is het maantje pas verdwenen.
 

DeletedUser

Guest
Ik had gisteren hetzelfde op Dinegu. Daar bleef zelfs de kist links staan die aangeeft dat er iets verzameld kan worden.
1.56.32569 (28.07.2015 10:48), Murdocku (648818), nl4, nl_NL, WIN 18,0,0,209, Windows XP, Chrome/44.0.2403.107, 1024x677, Software Hw_disabled=unavailable (336 MB VRAM)

Ook op één van de andere werelden, dit met een andere computer (en andere internetverbinding):
1.56.32569 (28.07.2015 10:48), Murdocku (648818), nl3, nl_NL, WIN 18,0,0,209, Windows 7, Chrome/44.0.2403.107, 1366x677, OpenGL (336 MB VRAM)
 

DeletedUser3976

Guest
Zelfde bugs bij mij ... ik krijg tegenwoordig ook dat icoontje wat verschijnt als je geplunderd bent (bliksem) maar dan wanneer ik zelf een ander heb geplunderd. Weet niet of dit gewoon n nieuwe functie is of n bug. Na refresh is ook deze verdwenen.
 

ThaMartin

Actief lid
Dank jullie wel voor de meldingen. Dit is inderdaad een bekend probleem en we verwachten het op korte termijn opgelost te hebben!
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of het helpt, maar het lijkt zich altijd voor te doen als je naast voorraden, goederen, munten ook eenheden ophaalt. Zitten er geen eenheden bij dan doet het zich bij mij niet voor.
 

Seconddream

Actief lid
Het "Geplunderd" icoon werd in je eigen stad weergegeven nadat je een andere speler had geplunderd. *mede afkomstig van NL*

Deze kwam vrijwel meteen erbij en is zo opgelost, volgens mij komt deze fout dan ook mee :)
 

DeletedUser

Guest
Het doet zich voor bij het ophalen van eenheden. Had gisteren alleen maar eenheden om op te halen en toen gebeurde het weer. Het ophalen van eenheden lijkt dus de oorzaak te zijn.
 

ThaMartin

Actief lid
Dit probleem moet in de huidige spelversie verholpen zijn. Mocht het zich opnieuw voordoen, laat het dan alsjeblieft even weten :)
 

DeletedUser7269

Guest
Er verschijnt in 1.57 in sommige gevallen géén maantje rechts in beeld terwijl er een aantal gebouwen gereed is om eenheden te bouwen. :mad:
 

ThaMartin

Actief lid
Ook niet wanneer je op het pijltje naar onder klikt in die balk, om de volgende icoontjes te laden, mpkant?
 

DeletedUser7269

Guest
Ook niet wanneer je op het pijltje naar onder klikt in die balk, om de volgende icoontjes te laden, mpkant?

Nee, ik heb het maantje in beeld proberen te scrollen, maar hij was niet in de balk aanwezig.

Het gebeurde enkele minuten voordat ik dit probleem hier postte op Dinegu, dus op 16 augustus ergens tussen 03:00 en 03:10 denk ik. Ik had daar drie of vier fuseliersbanen geoogst en volgens mij geen voorraad- of muntgebouwen. De fuseliersbanen konden nog meer eenheden produceren, maar dit werd niet aangeduid door een maan.
 

ThaMartin

Actief lid
Oké dank je wel.

Zijn er meer spelers die hier last van hebben? Zo ja, dan kunnen we daar het best even een nieuw topic voor aanmaken namelijk :)
 

DeletedUser7269

Guest
Heb er weer last van, nu op Cirgard.

foe.png

[Edit] En weer een keer. Nu kon ik wel scrollen in de rechterbalk, maar ook daar was hij niet zichtbaar. Na een browser refresh stond hij er wel.

[Edit] En ondertussen weer twee keer. De laatste keer waren twee barakken idle. Toen ik er eentje aan het werk zette verdween de maan ondanks dat de andere nog idle was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ThaMartin

Actief lid
Oké dank je wel! Laten we daar dan een nieuw topic voor maken, aangezien het een ander probleem is dan het probleem in dit topic. Wil jij dat nieuwe topic openen?
 
Bovenaan