Opgelost [25931] Vriendenbalk verschuift naar plaats 1 bij helpen tijdens het scrollen

DeletedUser

Guest
Met spelversie 1.52 zijn een aantal fouten met het scrollen in het interactiemenu opgelost. Er is nu nog 1 fout die nog niet is opgelost. De reproductiestappen zijn:

1. Ga naar de vriendenbalk in het interactiemenu
2. Klik op de knop om naar rechts te scrollen
3. Help een andere speler voordat het scrollen stopt
4. Merk op dat de vriendenbalk terug naar plaats 1 springt

Dit probleem doet zich enkel voor in de vriendenbalk en enkel als je helpt voordat het scrollen stopt. Deze fout is bekend bij onze ontwikkelaars en wordt z.s.m. opgelost. :)

FOE-25931
 

DeletedUser7203

Guest
@,, 3D,

Sinds vandaag doet dit probleem zich ook voor in mijn buren lijst ookal ben ik niet eens aan het scrollen.
Wanneer ik dan wel scrol naar rechts of naar links staan alle helpenknop op grijs en moet ik eerst 5 sec wachten tot deze op geel springen. De lijst springt bij mijn buren alleen niet naar n1 maar naar mijn plaats in de ranglijst.

Aleen gilde leden kan ik normaal motiveren maar ook daar moet ik eerst 5 sec wachten tot de knop geel wordt :wacko:
 

DeletedUser8938

Guest
@,, 3D,

Sinds vandaag doet dit probleem zich ook voor in mijn buren lijst ookal ben ik niet eens aan het scrollen.
Wanneer ik dan wel scrol naar rechts of naar links staan alle helpenknop op grijs en moet ik eerst 5 sec wachten tot deze op geel springen. De lijst springt bij mijn buren alleen niet naar n1 maar naar mijn plaats in de ranglijst.

Aleen gilde leden kan ik normaal motiveren maar ook daar moet ik eerst 5 sec wachten tot de knop geel wordt :wacko:

Zou het kunnen dat je de knop voor 'ga naar de eerste/laatste buur/gildelid' gebruikt? Ik gebruikte namelijk deze en bij mij sprong het scherm ook steeds terug. Als ik gewoon naar de volgende/vorige vijf ga, heb ik dit probleem niet.
 

ThaMartin

Actief lid
Met betrekking tot het grijs worden van de Help-knopjes: Dit is een aanpassing die is gedaan om het probleem te ondervangen waarbij de scrollbalk constant terugsprong naar het begin, wanneer je al op de Hulp-knop drukte voordat de balk helemaal klaar was met scrollen.
 

DeletedUser7203

Guest
zelfs als de balk klaar is met scrollen blijft de helpenknop nog 5 sec grijs en dit gebeurt elke keer als ik scroll.

Nee girafi ik klik gewoon 5 personen verder niet van het begin na de laatste of andersom.
zelf sta ik 8e in mijn buurt en telkens spingt die nu daarheen ipv n1 wat bij vv gebeurt.

Dat het nu in 2 lijsten gebeurd is wel echt bloedje irritant wat motiveren betreft.
 

DeletedUser9230

Guest
Ook ik heb het probleem met de helpenknoppen, deze blijven grijs en kleuren bijna niet meer geel. er handig als je moet motiveren als opdracht. :( dat lukt gewoon niet meer nu. verder heb ik ook problemen met het intrekken van de uitnodigingen die al geruime tijd uit staan, als ik op een kruisje klik dan duurt het erg lang voordat de uitnodiging is ingetrokken of ik moet soms 3 x indrukken om de uitnodiging te verwijderen. na 3 uitnodigingen te hebben ingetrokken lukt het helemaal niet meer.

erg storend om zo te moeten spelen.... kan hier alsjeblieft iets aan gedaan worden, ik het beide problemen nu al bijna 2 weken.
 
Bovenaan