[22664] Verbeteringen aan het legerbeheer

In legerbeheer eerst gezonde en dan pas gewonde eenheden weergeven

  • Ja

    Stemmen: 25 100,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Enquête gesloten .

DeletedUser3120

Guest
Ik heb twee suggesties voor de verbetering van het legerbeheer.

1) Plaats de gezonde eenheden eerst en daarna in aflopende gezondheid de overige eenheden (tot max 20)<---Dit is het idee waar de poll om gaat.

2) In de mobiele versie staat eerst je huidige tijdperk als je een tijdperk wil selecteren, op de PC versie staat eerst bronstijd. Ik zou ervoor willen pleiten dat ook op de PC versie eerst me je huidige tijdperk wordt begonnen bij de tijdperken. Ik wil namelijk meestal iets doen in een van de laatste tijdperken en zelden iets in de bronstijd.

Ik zie bij beide ideeën geen mogelijkheden tot misbruik, alleen een makkelijkere gameplay.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zijn er nog andere mensen die hier iets over hebben te zeggen?
 
Een filter om alleen gezonde mannetjes te zien zou nog handiger zijn. Waarschijnlijk ook beter voor de laadtijd, na een uurtje GvG wil ik nog weleens een 100+ gewonde schurkjes hebben die ik toch echt pas weer ga gebruiken als ze weer helemaal heel zijn. Alleen heb ik dat voorstel al zo vaak voorbij zien komen, zowel hier als op het Beta forum dat ik vermoed dat development allang een beslissing genomen heeft over of ze er iets mee willen doen of niet. Vermoedelijk gaan ze dat "op den duur" ook wel invoeren maar waarschijnlijk in hetzelfde tempo als ze de afhankelijke/onafhankelijke filter hebben doorgevoerd. Gaat dus nog wel even duren. Wat dat tijdperk betreft, niet zo'n behoefte aan, als ik m'n legerbeheer open zonder een tijdperk te selecteren staan de units van het hoogste tijdperk toch al bovenaan.
 

DeletedUser8918

Guest
Een filter voor alleen gezonde mannetjes is een goed idee.

Het idee voor tijdperken... tja. Het kan geen kwaad, maar ik zie het nut er niet echt van in.
 

DeletedUser

Guest
Zijn er nog andere mensen die hier iets over hebben te zeggen?

Waarom zouden we? Er zijn al tig suggesties gedaan om het legerbeheer te verbeteren. Alles is beter dan wat er nu is, dus zet er maar een poll op. Die poll gaat het makkelijk halen en vervolgens gebeurt er weer niets mee.
 

DeletedUser4527

Guest
Waarom zouden we? Er zijn al tig suggesties gedaan om het legerbeheer te verbeteren. Alles is beter dan wat er nu is, dus zet er maar een poll op. Die poll gaat het makkelijk halen en vervolgens gebeurt er weer niets mee.

jawel hoor , alleen moet je anderhalf jaar erop wachten , en ondertussen passen ze nog wat venstertjes aan, en duwen ze je een schattentocht door de strot :p
 

DeletedUser1653

Guest
gezonde troepen eerst, vooral in gvg erg handig. Ik ben voor :)
 

DeletedUser

Guest
(bijna) alle reacties hier gaan over het legerbeheer met betrekking tot gezonde en gewonde eenheden. Ik zal daarom een poll starten met dat idee. Het andere idee zal, als er geen animo is, komen te vervallen.

Voor het idee, zie de openingspost (idee 1).
 

DeletedUser3120

Guest
Ik weet dat de poll nog een tijdje open staat. Maar is er nog een minimum aantal stemmers nodig om een idee goedgekeurd te krijgen, of is een hele hoge score zelfs bij lagere aantallen voldoende?
 

ThaMartin

Actief lid
Hoewel we hier nu al wel kunnen zien aankomen dat deze poll het gaat halen (of het moet heel raar gaan lopen :p ), geldt bij het indienen van ideeën vaak: Hoe meer stemmen, hoe beter dus daarom zal de poll nog even blijven staan en willen we ook iedereen oproepen om nog even te stemmen! Denk niet dat je stem er niet toe doet omdat iedereen toch voor stemt, want liever 50 mensen die aangeven dat ze dit graag veranderd willen zien, dan 10 :)
 

DeletedUser

Guest
Er zijn officieel 15 stemmers nodig om een poll geldig te laten zijn. Om een idee goedgekeurd te laten worden is dan een 75% meerderheid nodig. Dat gaat deze poll allebei wel halen. Maar inderdaad, hoe meer ja-stemmers hoe beter :)
 

DeletedUser

Guest
Dit idee is goedgekeurd en zal zo snel mogelijk doorgegeven worden aan de ontwikkelaars.
 

ThaMartin

Actief lid
Jullie idee/feedback is toegevoegd aan een bestaande melding over verbetering van het legerbeheer en daarmee doorgegeven aan onze ontwikkelaars! :)
 
Bovenaan