20.000 battles in 7 dagen, kan dat op een legale manier?

OlifaNT

Actief lid
Kan iemand mij uitleggen hoe iemand, zonder automatische muiskliktool, elke 30 seconden een battle kan doen, 24 uur per dag, 7 dagen in de week?
 
Laatst bewerkt:

blafke

Actief lid
20000 op een week, da's niet 3 maar 30 seconden per battle. En op de automaat vechten kan snel gaan, is dan alleen maar een kwestie van het vol te kunnen houden. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat ik niet met de vraag sympathiseer.
 

blafke

Actief lid
20000 op een week, da's niet 3 maar 30 seconden per battle. En op de automaat vechten kan snel gaan, is dan alleen maar een kwestie van het vol te kunnen houden. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat ik niet met de vraag sympathiseer.
Over dat "vol kunnen houden" overigens : met een Alcatraz die elke dag 80 tanks (enfin, zware eenheden) toevoegt aan je leger is dat ook net iets makkelijker dan met een Alcatraz die er elke dag maar 8 toevoegt.
 
Kan iemand mij uitleggen hoe iemand, zonder automatische muiskliktool, elke 30 seconden een battle kan doen, 24 uur per dag, 7 dagen in de week?

Ik denk op de zelfde manier zoals jij en je kompanen dit al jaren lang doen, dus gevalletje van pot verwijt de ketel, zielig hoor
 
Laatst bewerkt:

nietje52

Actief lid
Zelfs als je 5 seconden over een gevecht doet, wat best veel is, hoef je maar 4 uur per dag te vechten voor 20k in een week.
Ik denk dat er best spelers zijn die zo gedreven zijn zonder vals te spelen.
 
als je in gvg een volle sector kan meppen dus 80 gevechten en je gebruikt de tactiek met je scherm bewegen zodat al je knopjes op dezelfde plek komen kan je gwn doorklikken en dan doe je met een redelijke aanval in 2 minuten ben je dan al klaar doe je er zo een paar heb je zo paar honderd gevechten met enkel gvg en met een nachtje 4blks op gsp doe je zo paar 100 gevechten 20k is moeilijk maar niet onmogelijk zijn veel mensen die dat halen zonder cheats
 

Markus

Actief lid
als je in gvg een volle sector kan meppen dus 80 gevechten en je gebruikt de tactiek met je scherm bewegen zodat al je knopjes op dezelfde plek komen kan je gwn doorklikken en dan doe je met een redelijke aanval in 2 minuten ben je dan al klaar doe je er zo een paar heb je zo paar honderd gevechten met enkel gvg en met een nachtje 4blks op gsp doe je zo paar 100 gevechten 20k is moeilijk maar niet onmogelijk zijn veel mensen die dat halen zonder cheats

en 7500 elke dag, een hele week lang? heb dat ook al geobserveerd en dit lijkt me minder 'legaal'... want 7500 op 1 dag betekent 1 gevecht per 11,5 seconden de HELE dag door. probeer dat maar eens zonder kramp te krijgen, lukt je niet zonder een 'tool' of een 'robot' :p
 

DarthRonin

Actief lid
en 7500 elke dag, een hele week lang? heb dat ook al geobserveerd en dit lijkt me minder 'legaal'... want 7500 op 1 dag betekent 1 gevecht per 11,5 seconden de HELE dag door. probeer dat maar eens zonder kramp te krijgen, lukt je niet zonder een 'tool' of een 'robot' :p
Volgens mij ging het over 20.000 per week.
Dat is geen 7500 per dag.

Maar hoe dan ook, als jullie denken dat iemand vals speelt kun je dat altijd melden bij support.
Zie de toegevoegde waarde van die discussie hier voeren niet echt.

En als je vraag is "denken jullie dat er mensen zijn die zo gek zijn om 7500 gevechten per dag te gaan doen?"
Dan is mijn antwoord "JA, net zo goed als er mensen zijn die meerdere keren een discussie aan proberen te gaan of een bepaald aantal gevechten per dag mogelijk is".

Ik zit regelmatig hier te kijken en mijn tijd te verdoen aan het tikken van al dan niet zinvolle reacties op vragen en opmerkingen, anderen zitten als een zombie op die aanvalsknoppen te rammen.
Maar net wat je leuk vindt....

Wat ik overigens wel humor vond was dat de persoon die in een privé chat het felste tekeer ging tegen dat gedoe zelf ook een notoire valsspeler is :D
Als er iets is waar valsspelers een hekel aan hebben is het wel dat anderen beter vals spelen dan zij zelf :cool:
 

nietje52

Actief lid
en 7500 elke dag, een hele week lang? heb dat ook al geobserveerd en dit lijkt me minder 'legaal'... want 7500 op 1 dag betekent 1 gevecht per 11,5 seconden de HELE dag door. probeer dat maar eens zonder kramp te krijgen, lukt je niet zonder een 'tool' of een 'robot' :p

Gelul altijd over 'de hele dag'.
Wie wacht er nou 11,5 seconde tot het volgende gevecht?
Ik ben helemaal niet zo'n vechtjas maar als ik schoon begin aan de GSP kan ik makkelijk 40 gevechten doorklikken zonder troepenwissel.
Ik gok dat iemand die heel graag vecht er nog wel meer kan.
En als je per seconde een gevecht doet kun je die 7500 gevecht in 2 uur doen dus zout nou maar een keer op met je "hele dag".
 

Tigertjheu

Actief lid
Als ik op dreef ben doe ik 30 tot 35 gevechten per minuut. Op de stukken na dat je ff moet kijken waarnaar je daarna vecht is het met nog niet eens een twee uur per dag prima te doen.
Enige wat vreselijk irriteert is dat als je zo snel vecht de game niet altijd registreert dat je op 'Ok' drukt, je ziet het indrukken maar er gebeurt niets. Dat vertraagt vaak de snelheid enigzins, maar dan nog is het 20 tot 25 per minuut.
 

DarthRonin

Actief lid
Enige wat vreselijk irriteert is dat als je zo snel vecht de game niet altijd registreert dat je op 'Ok' drukt, je ziet het indrukken maar er gebeurt niets.
Bekend probleem, heb ik ook vaak last van.
Heb weleens het idee dat het gebeurt als ik met de muis een kleine beweging maak.
 
als je snel bent, dan doe je 10 battles binnen 10 sec, handmatig, zelf vaak genoeg gedaan, niks illegaals aan. En dan doe je idd 20.00 gevechten in een bepaalde tijd.
terug rekenen naar hoeveel gevechten per minuut/ uur/ dag gaat dus helemaal mank.
Wat mij irriteert is dat degene die dit topic gestart heeft jarenlang niks anders gedaan heeft dan sector meppen en
en siege meppen en nu ze door hun eigen 'tactiek' achterhaald worden, gaan ze piepen
 

Miss Beer

Nieuw lid
Ollie kun jij dan eens uitleggen hoe jij aan je gevechten komt? lijkt mij ook dat t niet op een eerlijke manier is als jij dit niet zou kunnen hahhaha
 
als je snel bent, dan doe je 10 battles binnen 10 sec, handmatig, zelf vaak genoeg gedaan, niks illegaals aan. En dan doe je idd 20.00 gevechten in een bepaalde tijd.
terug rekenen naar hoeveel gevechten per minuut/ uur/ dag gaat dus helemaal mank.
Wat mij irriteert is dat degene die dit topic gestart heeft jarenlang niks anders gedaan heeft dan sector meppen en
en siege meppen en nu ze door hun eigen 'tactiek' achterhaald worden, gaan ze piepen
1 battle per sec lijkt me wel heel snel hoor
 

Markus

Actief lid
En als je per seconde een gevecht doet kun je die 7500 gevecht in 2 uur doen dus zout nou maar een keer op met je "hele dag".

nogmaals: probeer dat maar eens zonder kramp te krijgen, lukt je niet zonder een 'tool' of een 'robot' :p
en gezien er spelers die dit dagelijks doen, vermoed ik dat die een abonnement op de orthopedie poli hebben inmiddels als ze dit echt handmatig doen :p
 
Bovenaan