Opgelost 100% gezonde blijde start met max 40% leven greifental

DeletedUser

Guest
Gebruikersnaam: Messiah
Browser & versie: Firefox 12.0 en I.E. 9.0 (x64 en x86)
Adobe Flash Player versie:11.2 R202
Besturingssysteem: Windows 7 x64 + sp1

Urgentie:geen
Beschrijving:wanneer ik in greifental de sector waar je 230 munten krijgt aanval met een willekeurig leger waarin 2 blijdes zitten dan start 1 van de 2 blijdes ( bovenste op het kaartje) met maar 4 punten leven.
Beide blijdes zijn net nieuw gemaakt en werden in het startscherm als 100% gezond aangegeven. echter bij aanvang van het gevecht... VOORDAT er enige beweging is geweest wordt hij zonder leven weergegeven. zodra de bereden boogschutter dan komt ben ik meteen 1 blijde kwijt.
Frequentie: 4 pogingen gedaan. 4 keer hetzelfde probleem.
Schermafbeeldingen: (nog) niet gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Ben je zeker dat dit niet veroorzaakt wordt doordat het spel wat 'lagt' en daardoor niet netjes toont dat de bereden boogschutter deze neerschiet?

Edit: zou je eens kunnen kijken of dit ligt aan één specifiek vakje? Of er één vakje is waarin toevallig altijd die blijde staat die verwond geraakt? Zou je ook eens kunnen kijken of hetzelfde probleem zich voordoet met een andere eenheid als er geen blijden meegaan in je gevecht?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Met een leger met alleen maar speermannen klopt alles gewoon. Ik zal het later op de dag ook nog met 1 blijde proberen. En zodra ik weer 2 blijdes heb zal ik een screenshot maken.
Indien het lag zou zijn dan wil ik ook graag lag hebben als ik aan de beurt ben.:) gezien het feit dat ik na 1 zet van de computer mijn blijde al kwijt ben.
 

DeletedUser

Guest
Toevallig heb ik het ook in die provincie, niet met blijdes want die heb ik niet gemaakt.
Wel met soldaten en boogschutters. Echter:
hij geeft aan dat hij maar 40% is, maar in werkelijkheid is hij 100%. Wel komt de eerste aanval gelijk op mijn soldaat en deze behoud dan zijn 40 %
 

DeletedUser234

Guest
Heb precies hetzelfde gehad in die provincies, of in het algemeen tegen de bereden boogschutters.
De verdediger is de schade al gelopen voor de aanval en tijdens de aanval gebeurd er niets. Dus idd een lag.
 

DeletedUser

Guest
Het is lagg idd, de bereden boog heeft jou blijde al aangevallen, Enkel heb je dit niet gezien omdat het laden wat langer duurd.
Maar als er geen lag zou zijn had je dus altans ook verloren, enkel zag je dan wel hoe je blijde verloren ging.

Mlicka
 

DeletedUser

Guest
Zoals hierboven vermeldt:
De AI start reeds met vechten alvorens jouw scherm geladen is ... We zijn hiervan reeds op de hoogte. Hopelijk wordt dit zo snel mogelijk opgelost.

Hartelijk bedankt om het sjabloon te gebruiken!

SC-2742 / SC-2718
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk is het dan zoiets geweest. de laatste poging was er geen probleem met de blijde.
 
Bovenaan