▂▃▅▇█▓▒░۩۞۩ The Matrix ۩۞۩░▒▓█▇▅▃▂

Dank Oempie, maar het komt door mensen als jij, die zichzelf niet voorop zetten maar delen.. Pay it Forward is ons motto ;) Ervaar het en je weet wat het is ;)

Veel spelers vragen ons: 'Wat bedoel je met Pay it forward'..... heel simpel, ik help jou aan bijvoorbeeld een gratis GG, hoef ik niets voor terug. Ik ga ervan uit dat jij hetzelfde doet voor je medemens..... in het spel, maar belangrijker... in Real life... join The Matrix.... en ervaar het voor jezelf ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Quality over Quantity, ofwel bij ons gaat het niet om hoeveel leden of hoe hoog we staan in de ranking.... Bij ons gaat het over het plezier in het spel.... Quality ;) Join The Matrix... Pay it forward ;)
 
Ben jij een actieve speler met ervaring? Wil jij in een gilde mét verplichtingen, (jaja, zijn we heel eerlijk in)? ....
Het werkt heel simpel speel je FoE met je ziel en zaligheid, eerlijk en oprecht dan ben je welkom. The Matrix staat níet voor de beste te zijn, ook niet voor ranking, en ook níet om zoveel mogelijk leden te hebben.......
The Matrix staat voor The Matrix ...... lees ons profiel eerst voor je solliciteert want niet iédereen is klaar voor The Matrix ;)
 

DeletedUser9446

Guest
The Matrix zoekt enthousiaste spelers

The Matrix bestaat nu meer dan Vier jaar en we zijn ondertussen uitgegroeid tot een actief, gezellig en enthousiast gilde.

De enige echte regel die we hebben is dat we geen scheve handel willen. Verder staat helpen bij ons voorop. Wij helpen jouw stad sneller te groeien dan waar dan ook. Uiteraard verwachten we van spelers ook dat ze andere spelers in The Matrix helpen. Maar dat is voor jou een vanzelfsprekendheid.

Hoe kun je het gilde helpen?
- Als er GG's in de steigers staan dan stort je met liefde ;)
- Je speelt heel graag de Gilde Expeditie


of

- Je bent zo'n nachtbraker die fanatiek meedoet aan GvG gevechten tot diep in de nacht :)

Als actieve en enthousiaste speler heb je uiteraard al minimaal de Hoge Middeleeuwen bereikt.

Wat krijg je ervoor terug?

- Uiteraard veel plezier en ongedwongen FoE spelen.
- We hebben Gilde niveau 35 en dus krijgt je stadhuis dagelijks 4 FP erbij. Ook zijn de bouw kosten van alles wat je bouwt substantieel minder en ook niet onbelangrijk de herstel en rekruteer tijd van je troepen is ook veel minder.

***
- De ervaren en gevorderde spelers helpen je aan al je goederen als je een GG wilt bouwen, ongeacht of je voldoende hebt.... wij regelen het!
***

- Doordat iedereen helpt met GG's bouwen, staat jouw GG binnen no-time, en er wordt vrolijk nagestort zodat je nieuwe GG snel een paar levels hoger is.

Als bovenstaand jouw aanspreekt stuur dan even een in-game bericht naar King Vince 13, Hotel, Nike81 de Rechtvaardige of DutchDukie. Verwijs dan ook even naar dit bericht en een korte motivatie.

Hasta Pronto
Vince
 

DeletedUser9446

Guest
topgilde The Matrix, snel groeiende gilde die graag actieve spelers toevoeg met enige ervaring.
we kunnen er niet genoeg over vertellen ervaar het en join The Matrix
 
Haha ;) En als jij gewoon een actieve speler bent die op zoek is naar een gilde waarin niet oeverloos gediscussieerd wordt, waar het enorm gezellig is, saamhorigheid, transparantie en elkaar helpen voor opstaat..... Join The Matrix ;) ;)
 
Welcome in Wonderland, The Matrix heet niet voor niets The Matrix.... ;) ..... Jij bent een actieve speler, jij speelt om de fun, jij helpt anderen en jij bent anders ...... Stuur mij even een berichtje en je bent welkom ;)
 

DeletedUser11360

Guest
Ben je behulpzaam en zou je dit ook graag willen terugzien in een gilde, dan is The Matrix iets voor jou.

We spelen actief de GE en level 4 is standaard open. We strijden iedere week om de eerste plaats. En ook in de GE geldt dat we andere spelers helpen om de benodigde goederen te verkrijgen.

Hopelijk tot snel.
 

DeletedUser11169

Guest
Super blij met mijn nieuwe GG!!! Kunnen plaatsen dankzij de hulp die geboden word binnen the Matrix =)
Zoek je een actieve gilde, waarbij elkaar helpen voorop staat Join the Matrix!!!
 
The Matrix staat weer open voor nieuwe enthousiaste spelers. Ben jij actief én gezellig..... lees ons profiel en als dat je wat lijkt, stuur mij even een in-game berichtje ;)
 

DeletedUser12330

Guest
bij the matrix als gildelid komen krijg je geen spijt van...........relaxte mensen,geen geruzie of gekibbel over en weer......altijd behulpzame spelers in woord en daad als je iets nodig hebt of niet snapt........ach,ik kan je wel vertellen hoe ik het ervaar bij dit topgilde maar je moet het gewoon zelf proberen.......als het je na een paar dagen niet bevalt ga je gewoon weer weg uit het gilde.....(hehehehehehe,doe je toch niet als je er eenmaal in zit..)......welkom alvast!

En nike,vince en dukie.........thx voor alle support...........!!!..........jullie zijn toppers!!
 
Voor een ieder de gewaagde stap maakt naar The Matrix, als je minimaal een maand overleeft krijg je een welkomst pakket van 100 Arctische toekomst goederen en 100 FP in een GG naar Keuze :)
 
The Matrix 7 jaar up and running, minimaal hoge middeleeuwen en je bent welkom. Ow ja, je speelt GE minimaal eerste level, bij iedere nieuwe GG van een gilde lid stort je 1FP en verder ben je enthousiast ;) .... Hasta pronto ;)
 
The Matrix kun je een beetje vergelijken met Ajax, kunnen en willen niet opboksen tegen het grote geweld maar met onze filosofie (pay it forward and just have fun) toch 1 van de meest toonaangevende gildes sinds het begin van FoE ... ;)
 
Heb je zin om bij deze fantastische gilde te horen? Je zal er geen spijt van krijgen, fun staat voorop...Het enige nadeel is dat het zeeeeeeer verslavend is;););) , mede dankzij de hulp en tips die je van de leden krijgt ;-)...kortom The Matrix is gewoonweg DE beste gilde :):):)
 
That's the way it is Gerrit ;)... En reminder: Iedereen die bij ons past krijgt oneindig goederen om te doen wat je wilt ;).... Enige wat we van je verwachten is slechts eerste level GE uitspelen, je eigen ding doen, eerlijke handel en 1 fp storten bij een nieuwe GG van een Matrix lid ;)
 
Bovenaan