Zoekresultaten

  1. FoE-Loterij

    13
  2. Feedbacktopic: Community Suggesties

    De leiding de mogelijkheid geven om cadeautjes uit te delen aan leden ... de cadeautjes moeten wel tijdperk onafhankelijk zijn ... vb. wensputjes, de verschillende soorten altaren, overwinningstoren, wachtvuurtjes en aanverwante, en de bijhorende upgrade kits, ... enz. Bijhorend een gildekas...
  3. Feedbacktopic: Community Suggesties

    Twee verschillende indicaties bij nederzettingen: 1. er is wat te innen 2. er kan een nieuwe nederzetting gestart worden Nu voor allebei een uitroepteken.
  4. mcsp

    A1, B6, C2, D10, E3, F9, G4, H8, I5, J7
  5. Open spel clash of countries

    24
  6. Open spel clash of countries

    31
  7. Open spel clash of countries

    34
  8. Open spel clash of countries

    36
  9. Open spel clash of countries

    39
  10. Open spel clash of countries

    41
  11. Open spel clash of countries

    43
  12. Open spel clash of countries

    45
  13. Open spel clash of countries

    47
  14. Open spel clash of countries

    49
  15. Geen Bug PvP puntentelling in GS

    Ok duidelijke uitleg ... was me nooit eerder opgevallen ... blijf het toch een beetje raar vinden, puur gevoelsmatig dan ...
  16. Geen Bug PvP puntentelling in GS

    Geen idee of het zo bedoeld is, maar ik vind het wel raar ... ik heb het alleen nog maar gezien in GS, in de andere spelonderdelen is het me nog niet opgevallen ... Ik probeer het uit te leggen aan de hand van een voorbeeld: Ik start een gevecht dat bestaat uit 2 rondes met een schildkanon...
  17. Raad het gebouw!

    1. Dom van Aken (VME) 2. Villa (ijzertijd) 3. Schoenmaker (VME) 4. Trebuchetkamp (HME) 5. Wijngaard (brons) 6. Academie (LME)
  18. Scheve handel

    Meer nog ... de tool is gemaakt door een speler op de NL-servers ... op andere servers beschouwen ze wat hier nogal eens "eerlijk" wordt genoemd net als oneerlijk ... 1:2 is de meest gangbare verhouding die als "eerlijk" wordt beschouwd ... vandaar dat vinkje ...
  19. Loterij - November 2019

    60
Bovenaan