Zoekresultaten

  1. Bevestigd App (Android) crashes in GSP wanneer er door de player ranking wordt gescrolled

    Als ik in de app in GSP bezig ben en de spelersranking aldaar wil bekijken, crasht de app als ik naar beneden scroll. Dit gebeurt al als ik bij plek 15 aankom, soms pas ietsje verder. Enige wat er dan op zit is de app opnieuw te starten en terug naar GSP te gaan vanuit mijn stad. Maar het maakt...
  2. Wordt de login pagina niet meer geupdate?

    Verjaardagsevent en 1.227 update staan er bijvoorbeeld niet op... Terwijl dit bij andere landen dan weer wel zo is : P
  3. Is het Halloween event niet eigenlijk een vorm van 'online gokken' met lootboxes?

    Nu ik er even over nadenk, is het Halloween event inderdaad een soort online gokken: - de kans om die pompoenen te vinden is klein en volledig willekeurig bepaald - de kans om de dagprijs (die soms zeer waardevol is, zoals bijv. wolfshuis kitjes) te winnen is erg klein - de kans om dus uberhaupt...
  4. [Mobiel] Ragu Silvertongue avatar in plaats van Grivus avatar als quest gever

    Sinds ik naar Venus tijdperk ben overgestapt, krijg ik opeens de oude Ragu terug als quest gever, terwijl hij Grivus wordt genoemd, en Grivus zelf (die wel op PC te zien is) is vervolgens nergens meer te bekennen. Ik heb de app (zie mijn andere melding) opnieuw geinstalleerd, maar ik blijf die...
  5. Spel crasht/blijft hangen na voltooien van herhaalmissies in Venus tijdperk

    Ik kom dit probleem tegen zowel op PC in de browser, als in de mobiele app. Wat is er aan de hand? Op de PC: Ik voltooi een herhaalbare missie, en ga naar de gever van de quest om mijn beloning op te halen. Echter, in plaats van te zien wat ik gewonnen heb, krijg ik een wacht icoontje te zien...
  6. Chatberichten van mobiele spelers kunnen meer karakters bevatten dan die van pc spelers

    Dit probleem viel me al vaker op, maar na een copy/paste van een chatbericht van een mobiele speler al helemaal: ze kunnen inderdaad meer tekst typen op 1 enkele chatregel/bericht dan pc spelers, gezien de copy/paste ongeveer halverwege werd afgekapt. Graag zie ik dit weer gelijkgetrokken worden.
  7. Veel ingame teksten afgekort en hierdoor (vaak) onleesbaar

    Het valt mij op dat veel teksten (vooral tijdperk naam maar ook technologie namen) te lang zijn, hierdoor niet passen in de standaard ruimtes en hierdoor afgekort worden en met ... eindigen, en de volledige tekst hierdoor niet meteen leesbaar is. Dit is vooral bij tijdperk namen (vooral van het...
  8. In Onderzoek 0 diamanten voltooi meldingen in de egypte nederzetting

    Ik kreeg zojuist dit: https://prnt.sc/tfgc8t En zodra ik op een van de gebouwen klikte deze: https://prnt.sc/tfgddc Beetje gek, om 2-3 minuten wachttijd te hebben die ik GRATIS kan wegklikken voor 0 dia (want dat betaalde ik idd toen ik dat met eentje deed).
  9. Bevestigd Bug in voetbal event: geen aanspeelbare spelers meer na maken doelpunt

    Ik kreeg deze situatie nadat ik een doelpunt maakte en 25 kaartjes scoorde, en deze doorliep. Daarna terug bij eigen doel kon ik niet meer naar een andere speler passen (de opties met kosten voor energiedrankjes waren niet meer getoond), en moest ik het trainingsscherm sluiten en opnieuw openen...
  10. Bevestigd Strijdperken: balk van 2e belegeraar overlapt met die van de eigenaar

    Voor duidelijkheid, zie onderstaand plaatje: De balk die de 2e belegeraar toont, staat half in die van de huidige eigenaar, waardoor er een soort waas hangt over de helft van die balk, en de titel van de huidige eigenaar er ook bijna in valt. Ik heb nog niet kunnen observeren met 3...
  11. Bevestigd Tekst van huidig/vorig level in een GG staan door elkaar op vorig level

    Denk dat het plaatje duidelijk is en genoeg zegt :)
  12. Duplicaat De FP balk kan geen 1000+ fp tonen

    Plaatje zegt eigenlijk alles: De 7 is net achter de balk nog ietsje zichtbaar. Dit probleem is vast al vaker gemeld maar gezien ik dit nu met enige regelmaat inmiddels voorbij zie komen bij mij leek het me nuttig om maar weer es te melden.
  13. Extra zoomlevel

    Zou het niet handig zijn om nog verder uit te kunnen zoomen, zodat je bij steden uit de laatste tp's (VT en mars) de hele stad in 1x in je browser kan bekijken? De mijne op Brisgard is bijv. al zo groot dat die niet meer in 1 scherm te passen is; en zeker als er in de toekomst meer tijdperken...
  14. Inloggen werkt niet meer! (zowel op mobiel als op web)

    Op mobiel krijg ik "verbinding verbroken" en op web browser stopt hij acuut rond de 50%.
  15. Relevantie kampioenen in hogere tijdperken?

    Dit betreft vooral de tijdperken vanaf toekomst en verder, en in mindere mate eigenlijk ook HT en morgen. Mijn 'probleem' is eigenlijk, is de kampioen eenheid nog relevant en nuttig in deze tijdperken, behalve dat deze extreem veel punten opleveren in GvG als je hele legers ervan neermept? Ze...
  16. geluid van manta loopt door na gevecht

    heb dit specifiek alleen met de manta, de andere eenheden doen dit gedrag niet. kan het wel weg krijgen door de ingame muziek ff aan en uit te doen maar vervelend is dit wel.
  17. Gilde Expeditie: onderhandelspel loopt vaak vast op mobiel

    Ik heb dit al regelmatig meegemaakt, dat op mobiel GE vastloopt in het onderhandelspel. Er is niet te voorspellen wanneer dit gebeurt, heb dit in elke fase inmiddels al wel gezien; heel vaak loopt het vast. - bij het selecteren van goederen reageert het spel botweg nergens op (ook niet op het...
  18. Handel selecteren per heel tijdperk

    Op dit moment kan je alleen handel selecteren per specifiek goed en alle goederen tegelijk. Ik zou graag willen dat het ook mogelijk wordt om per tijdperk te kunnen selecteren (bijv. alleen toekomst goederen), zodat het zoeken naar bepaalde handelsverzoeken makkelijker en sneller wordt. Nu moet...
  19. Scrollen in het "Grootse Gebouwen van XXX" schermpje nodigt uit tot scrollkramp

    Leuke toevoeging, maar met muiswiel hierin scrollen gaat echt per pixel dus duurt eeuwen om de volgende regel in beeld te krijgen. De scrollbar zelf slepen werkt dan weer wel, maar ik denk niet dat men hier ook nog scrollkramp erbij wil naast alle andere lichamelijke ongemakken die FoE spelen...
  20. Bevestigd icoontje van vriendentaveerne stuitert het beeld uit

    Als je de vriendentaveerne in beeld hebt, en lang genoeg wacht, zal het icoontje dat toont hoeveel mensen er in je kroeg zitten langzaam maar zeker naar boven het beeld uitstuiteren. Enige wat erop zit om dat te fixen daarna is een andere stad bezoeken.
Bovenaan