Zoekresultaten

  1. Dominantie in GS

    hoezo meer uitputting bij meer sectoren? je kan ook gewoon het aantal goederen nodig voor torens met 1% verhogen voor elk gebouw dat er al staat. dan heb je met 30+ sectoren al gauw een verdubbeling van de kosten :P maar voor echt grote gildes is dat echter nog geen echt probleem hoor ;)
  2. Discussietopic: Quantum Invasies

    over ~6 weken, gezien polynesia nederzetting deze week live op beta is
  3. Discussietopic: Quantum Invasies

    nm heb ze al gevonden :P
  4. Discussietopic: Quantum Invasies

    de kwantum medailles (ook reeds bij de kwantum woonwinkel te koop voor 10 cent per stuk :P) zijn trouwens op mobiel nergens zichtbaar :/
  5. Discussietopic: Quantum Invasies

    moet het niet eigenlijk Kwantum Invasies heten?
  6. Discussietopic: Kampioenschaps-update

    hmm lvl 1 vereist wel een weg, level 2 niet? is dat wel de bedoeling? was met eerste twee torens anders :P
  7. Open spel Verander het woord!

    spekt
  8. Open spel Verander het woord!

    roest
  9. Open spel Verander het woord!

    giert
  10. Open spel Verander het woord!

    snoep
  11. Open spel Verander het woord!

    dolen
  12. Taalfouten

    In voetbal event: "Er zijn" of "er is nog" moet het zijn. En niet 'beide' met "Er zijn er nog is 1" :P
  13. Open spel Verander het woord!

    kleef
  14. Open spel Verander het woord!

    reeks
  15. tijdreizen.

    slecht idee tbh.... tijdreizen maakt het spel alleen maar gek (is het al met al die overpowered gebouwen), maar goed, inno weet ook van gekkigheid niet meer hoe ze verder moeten inmiddels :P
  16. Open spel Verander het woord!

    vreet
  17. Diamantenrush 2023 - Discussietopic

    Even kleine opmerking: in jullie tekst staat: 14 augustus 2022 als sluitingsdatum. Dit moet vast 2023 zijn uiteraard ;)
  18. Open spel Verander het woord!

    kreet
  19. Bevestigd App (Android) crashes in GSP wanneer er door de player ranking wordt gescrolled

    Als ik in de app in GSP bezig ben en de spelersranking aldaar wil bekijken, crasht de app als ik naar beneden scroll. Dit gebeurt al als ik bij plek 15 aankom, soms pas ietsje verder. Enige wat er dan op zit is de app opnieuw te starten en terug naar GSP te gaan vanuit mijn stad. Maar het maakt...
Bovenaan