Zoekresultaten

  1. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Je blijft precies doen wat iedereen je de hele tijd al verwijt. Je reageert helemaal niet inhoudelijk en denkt met beledigen je gelijk te krijgen. Hoe oud ben je? Oud genoeg om dit spel te mogen spelen van je ouders? Of moesten zij jou toestemming geven omdat je te jong bent om zo'n spel te spelen?
  2. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Je kijkt ook of in Beta fouten optreden en als die gemeld worden haal je die eruit voordat je live gaat. Zo werkt elk fatsoenlijk bedrijf met grote systemen, Als ik zo gewerkt had met mijn systemen zou ik er niet lang gewerkt hebben.
  3. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    A, daar is hij weer. Niet inhoudelijk reageren want dat kan hij niet, dus dan maar mensen beledigen wat hij blijkbaar wel hele goed kan. En dan ook nog mensen die wel inhoudelijk kunnen reageren beledigen?
  4. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Ik weet persoonlijk dat er vandaag al meerdere uit mijn vriendenkring gaan stoppen. Spelers die er al jaren zijn. En dat kan weer een reden zijn voor anderen om ook te stoppen.
  5. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Wij maken het spel niet. Maar in de beginjaren werd er wel heel veel feedback van spelers gevraagd. ook werd er goed geluisterd om het spel te verbeteren. Zo is het spel geworden zoals het tot een jaartje geleden was. Nu draait alles nog om geld en om 20 van de 24 uur online te zijn voor je...
  6. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    In het begin werd juist veel de input gevraagd van spelers over het spel of nieuwe dingen in het spel. Zo is FOE gegroeid met de spelers. En al die spelers die vanaf het begin speelden en ook hielpen die worden nu onder hun ballen getrapt en je ziet de een na de ander stoppen hierdoor. De oudere...
  7. Dominantie in GS

    Ja, van 50 naar 125 diamanten per gebouw. Alles draait nog maar om geld bij INNO
  8. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Van elke 30 die er steeds bijkomen haakt ook al een flink dele na korte tijd af omdat ze zien dat het pokkelang duurt om in hoogste tijdperk te komen en hoe veel tijd het kost. Dus onder de streep zullen het nog steeds minder spelers zijn. En de topspelers die nu stoppen besteden vaak ook nog...
  9. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Ben wel benieuwd hoeveel mensen nog meer gaan stoppen. Na de aankondiging van het verwijderen van GvG zag ik al aardig wat mensen die gestopt waren. Anderen wachtten af hoe QI zou zijn. Maar nu hoor ik ook weer van mensen dat zij willen stoppen. Misschien log ik van de week nog eens in om te...
  10. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Als je enkel aan € of $ denkt dan neem je zo'n domme beslissingen. Wil je een goed spel maken, dan luister je naar je spelers. Maar ik erger mij niet meer hierover. Nog enkele dagen en dan stop ik ermee
  11. Discussietopic 1.278

    Klinkt interessant. Mogen wij weten hoe dat spel heet? Ik heb namelijk ook geen zin meer in foe en weiger Inno te spekken
  12. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Gewoon een minimumtijd instellen dat een gevecht mag duren. Dan maakt het niet uit of je met een script vecht of zelf. Je kunt gewoon niet sneller, vechten. Maar ja, als mensen niet denken in oplossingen maar met hun beurs
  13. Discussietopic: Kampioenschaps-update

    Zolang het geld oplevert voor Inno doet dat er niet toe. Aan die nieuwe QI zie je ook al waarom GvG weg moest, want dat bracht niets op. Kostte je enkel wat meds of goedjes en legers. Nu kun je weer net als in events van alles kopen. En het was ooit zo veelbelovend
  14. Discussietopic: Fauna-Evenement 2024

    Die vraag wat bedoeld werd met die kisten en sterren werd toch heel veel gevraagd binnen het gilde. Dus zo duidelijk was het niet voor iedereen .Maar dit event speel ik toch al niet om de grote prijzen. Soms lukt het niet eens 1 pootje te krijgen, dus ik maak mijn beurten weer op en probeer wat...
  15. Verbetering GS

    Wij hadden nu een poule in de vorige GS met veel "kleinere" gilden en ze konden nu flink los gaan als zij wilden, maar bijna niemand deed iets en onze sectoren lagen zeer lang open zonder dat ze overgenomen werden. Een hoop gehuil dat ze geen kans maken en als ze wel een kans maken doen ze bijna...
  16. Verbetering GS

    Niks meer te pakken valt? Na 4 uur komen al die sectoren vrij en kun je ze allemaal innemen als je wilt en dan moet dat topgilde geduldig wachten totdat zij weer mogen
  17. Sneller vechten

    De een kan al sneller vechten dan een ander afhankelijk van tijdperk waar in ze zitten. Er zijn tijdperken met een zeer sterke legereenheid en tijdperken met alleen ruk legereenheden. In Titan moet je bijna na elk gevecht wel legers vervangen en dat kost dus meer tijd dan met een sterke eenheid...
  18. Sneller vechten

    Dat is dus precies wat de cheaters doen. Met een druk op de knop 8 nieuwe legers krijgen, terwijl de eerlijke spelers 10 keer moeten klikken ondertussen. Maar helaas doet Inno daar helemaal niets tegen
  19. Rivaal in faunaspel

    Tja, daar draait het hele spel nu om: zoveel mogelijk diamanten spenderen. Het spelplezier is niet meer belangrijk.
  20. ForgeDoku! - Discussietopic

    Een camera lijkt mij een beter idee
Bovenaan