Zoekresultaten

  1. Geluuk

    gilde opheffen

    gewoon opheffen toch in het gilde scherm? als je geen leden hebt dan naar Gildescherm, kopje administratie en dan rechtsonder ontbinden
  2. Geluuk

    Discussietopic PvP Arena

    Daarom is die beta.. om onderbouwde feedback te krijgen en niks lukraak geroep wat wellicht nergens op slaat.. Heel veel voor en tegen argumenten zijn daar al tig keer over het forum gegaan, dat maakt dat het hier voor zoveelste keer benoemen gewoon compleet zin en nutteloos.. Ga voor de grap...
  3. Geluuk

    Discussietopic PvP Arena

    Ja, dus jij laat je huis verbouwen door iemand die er nog nooit geweest is?... Je gaat in de bovenstaande discussie af op de interpretatie en aannames van andere.. Normaliter neem je inderdaad de bevindingen van een brede periferie mee in een discussie, echter ben ik van mening dat die dan wel...
  4. Geluuk

    Censuur op de chat

    fijn, siert je ook wel dat je op je eerdere opmerking terug komt (Y). Neem aan dat je nu "weer" de goede antwoorden gehad hebt...
  5. Geluuk

    Discussietopic PvP Arena

    Maar is een discussie voeren of iets wat je nooit gezien/gedaan hebt niet compleet nutteloos? .... Helemaal als je dan gaat discussiëren over hoe het de algemene gameplay kan beïnvloeden..
  6. Geluuk

    Censuur op de chat

    Si si senor, dat van die groepsmails was bekend inderdaad en nog wel te snappen. Dit gaat inderdaad over de gildechat waarin je alleen met je leden tracht enig vertier te hebben. @allen, is mijn antwoord nu wel compleet? ;-)
  7. Geluuk

    Censuur op de chat

    ik durf geen gok te doen Felair, w.s. is het toch niet het juiste antwoord... :/
  8. Geluuk

    Censuur op de chat

    Ja daarvoor ook al, liep te klooien met de quotes.. maar goed als je niet het precieze antwoord krijgt heb je liever niet dat men zich voor dit spel interesseert dus?... "goh Luuk, je mist w.s. een stukkie ;-)" .
  9. Geluuk

    Censuur op de chat

    Ja
  10. Geluuk

    Wedstrijdpost 1

    nr 3 5 7 10
  11. Geluuk

    Wedstrijdpost 2

    2 Jack O' Lantern
  12. Geluuk

    Lenteloterij 2019

    2266
  13. Geluuk

    Valentijnsloterij 2019

    Napoleon en Ghandi.
  14. Geluuk

    beter leger-beheer

    https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/4x-elementen-in-forge-of-empires.16867/#post-216658 Heb hier wel al een soort gelijk idee gevonden.. ben wel erg benieuwd idd hoe e.e.a. ingebouwd zou kunnen worden in het huidige systeem zonder de servers nog meer te gaan belasten.
  15. Geluuk

    Gebouwen draaien

    idee is al zo vaak voorgesteld... zit een zoekfunctie hier die je kan gebruiken...
  16. Geluuk

    In welk tijdperk zitten mijn vrienden?

    je hebt toch een complete markt waar de goederen op aangeboden worden? incl. filters en al.. Maar mocht het toch ingevoerd worden dan is het misschien ook handig om te zien hoeveel ze van elk op voorraad hebben..
  17. Geluuk

    100 fp knop

    eerder voorgesteld en volgens mij is er niks mee gedaan. https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/forgepunten-doneren.16582/#post-212196 https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/makkelijker-veel-fp-kunnen-storten-in-gg.16365/
  18. Geluuk

    Discussietopic Culturele Nederzettingen

    mooi op tijd ook.. zondag al te bewonderen in die moeilijke engelse taal..
  19. Geluuk

    Kerstloterij 2018

    3366
  20. Geluuk

    Helpknop

    Lol je bent al verwend met die knop! Vroegah moest je handmatig alle stadjes af....
Bovenaan