Zoekresultaten

  1. Koningsgarde, zoekt leden

    Koningsgarde Wij zijn een zeer actief gilde, We zoeken nog nieuwe leden, groot of klein maakt niet uit. Stuur mij een bericht. Cuppie gr.
  2. Koningsgarde zoekt leden

    Belangstelling om ons gilde "Koningsgarde" te komen versterken ? Lees onze Gildeomschrijving voor de weinige regels Ook op mijn website: Cuppie.jouwweb.nl allerlei info , tips , enz. Stuur mij een berichtje, Cuppie
  3. Gildeleden gezocht

    Gilde Koningsgarde Iedereen is welkom, we hebben maar enkele regels: Eerlijkehandel We gaan respectvol met elkaar om. GvG doen wij niet. We hebben treintjes voor de GG Stuur een bericht naar Cuppie
  4. Koningsgarde zoekt leden

    Koningsgarde is mijn gilde, alle leden actief. Wij zijn een actief gilde en zoeken nieuwe gilde leden. We hebben maar enkele regels: Eerlijke handel volgens tool op forgeinfo.com 7 ontmoetingen in GE ( meer mag) Blauwdrukken verzamelen voor een Sterrenwacht ( ARC is ook goed) GvG doen wij...
  5. GE , kosten vrijgeven groepen GE gevechten.

    de eerste groep is gratis, de volgende groepen kosten per gildelid afhankelijk tijdvak een x aantal goederen. wie heeft tabel of zo voor me. of een heldere opsomming is ook prima. als ik de zaak maar helder voor ogen krijg, ben in gilde verantwoordelijk gesteld voor openen GE gevechtsgroepen...
  6. Koningsgarde zoekt leden

    Heb je zin om naar ons gilde te komen? In Koningsgarde zijn weinig regels, het enige waar we op staan is dat 2x per week bij de andere gildeleden gaat opknappen en motiveren, zij doen dit ook bij jou. Ook helpen we mekaars GG uit de steigers en zijn er treintjes om de GG's van de gildeleden te...
  7. Zoek je een gilde ?? The New Forgotten zoekt members.

    Beste speler Wij zijn een opkomend gilde met enkele ervaren spelers. Wij streven er voor beginnende spelers mee omhoog te helpen. Tips te geven en advies hoe je iets het beste kunt doen. We staan voor handel volgens de regels en eerlijkheid. Je kunt niet alles zelf produceren en handel in...
Bovenaan