Zoekresultaten

  1. Verknoeid

    Ehhh... nee. Dit is niet de welbekende 'vroeger was alles beter' opmerking. Dit is de ' men is op een glijdende helling gestapt en nu kan men niet meer terug en het gaat steeds sneller' opmerking. En de ' alle verhoudingen zijn zoek' opmerking. Ik heb het ook nergens over thema's gehad.
  2. Verknoeid

    Ooit was FoE speelbaar. Vandaag werd ik aangevallen door iemand met bijna 700% aanvalsbonus en eveneens hele force verdedigingsbonus. Mijn units sloegen nog geen deuk in een pakje boter. Er was een tijd dat GG max. naar level 10 gingen. Op een gegeven moment is dat losgelaten en vanaf dat...
  3. Discussietopic voetbalbeker 2019

    Dat laatste is goed nieuws. Heb er zat liggen en gebruik ze bijna nooit.
  4. Discussietopic voetbalbeker 2019

    Ziet er op zich grappig uit . Helaas, foe kennende is het maar beperkte tijd bruikbaar . Het ding zal in no time uitpuilen met oeroude gezichten, zeeschelpen en die andere inventory items waar je doorlopend mee doodgegooid wordt. En drankjes en zelfhulpkits zal je er wel niet kwijt kunnen.
  5. Discussietopic voetbalbeker 2019

    Sowieso vind ik de keuzes die je bij de spelers kunt maken niet leuk. Ik mis bijv. een speler met alleen medailles, die andere events wel was. En je wordt gallisch van die flutbeloningen. Mijn inventory puilt uit van de nutteloze gebouwen, zelfhulpkits en bonusdrankjes. Wanneer bedenkt Inno eens...
  6. Gilde slagvelden discussie

    Eens. Er wordt steeds iets nieuws bijgepropt, ben gestopt met alles bijhouden en events te volgen. Domweg de tijd niet voor. Ooit was Foe een leuk spel voor erbij...
  7. Discussietopic Culturele Nederzettingen

    Weer een toevoeging.... Zal best leuk zijn hoor, maar wanneer wordt er nou eens energie gestoken in het uitfaseren van die flashrommel?
  8. Discussietopic 1.139

    Helemaal mee eens. Ontzettend vervelend kijken. Terugdraaien of optioneel maken aub. Verbeteren = terugdraaien of optioneel maken. Blurren voegt niets toe.
  9. Discussietopic Cleopatra missiereeks

    Weer een event? Nee, dank u. De event lol is er wel een beetje af. Steeds meer van hefzelfde, en ook nog es veel te vaak. Ik sla over.
  10. Discussietopic lente evenement

    Dit... idd. Zo jammer. Nog los van dat het véél te lang duurt. Zó lang dat er gewoon te veel soortgelijke opdrachten in zitten. Stomvervelend. En de winkansen deugen idd ook voor geen meter. Tig keren gemikt op de vijverupgrade en gewoon alleen maar bagger krijgen En kunnen die stompzinnige...
  11. Forge Bowl discussietopic

    Die fp geloof ik wel. Ik verzamel er eigenlijk zoveel mogelijk voor goederen.
  12. Forge Bowl discussietopic

    Niks ergs aan. Vond het aantal evenementen op een gegeven moment wel wat overdreven worden.
  13. Discussietopic Mahatma Gandhi missiereeks

    Om van die vreemde King nog maar te spreken met zijn "I have a dream". Had zijn halve leven aan elkaar geplagieerd, dus misschien had ie zelfs díe quote nog ergens gejat. http://martinlutherking.org/thebeast.html
  14. Discussietopic wintergebouw peiling

    hmmm... ben ik dan de enige die het keuzes van niks vindt? Het is gewoon hetzelfde gebouw, met als enigste verschil het beessie in het midden. Dat vdrschil is wat mij betreft zodanig klein dat het me worst zal zijn welke van de 2 het wordt? Nah, vooruit dan. Uit pure rebellie maar op degene met...
  15. Discussietopic herfstfestijn 2017

    Wensputten +1, altijd mijn favo prijs. Had er appeltjes voor gespaard, maar dat stomme spel weigert me er 1 te geven ondanks 20% kans. Verder begin ik wel een beetje missie moe te raken. En de missies uit de laatste serie waren wel heel veel meer van hetzelfde steeds?
  16. Discussietopic 1.109

    Kijk, ook hier aardig om te zien dat ik niet de enige ben. In support mijn onvrede gemeld, maar men wist mij te vertellen dat dit toch écht een verbetering is en véél overzichtelijker. Het idee van de 10 fp knop ertussen vind ik groots. Puik. Dat was de positieve kritiek. De layout vind ik...
  17. Discussietopic nieuw missieoverzicht

    In support gemeld, maar en plein public hier toch ook maar even. Ziet er grafisch mooier uit, zonder meer, maar ik vind het geen verbetering. Minder overzichtelijk.
  18. Idee (Of meer verzoek) Op niveau brengen aanvalsbonus van def.

    Natuurlijk kan dat, als je maar lang genoeg bezig bent. Op dit moment heb ik dagelijks last van een aanvaller met een aanvalsbonus van 210% en een defbonus in de aanval van 187%. Daar zet ik een defensie tegenover met een defbonus van 330%, maar een aanvalsbonus van slechts 61%. Ik heb...
  19. Mismatch buurten

    Klopt, de puntjes op zich heb je niks aan. Maar het is meer een indicatie. Het verschil in punten wordt namelijk ook weerspiegeld in het verschil in GG levels. En hij heeft een batterijtje GG op behoorlijk hoge levels staan. En dat kost je gewoon veel tijd en fp.
  20. Idee (Of meer verzoek) Op niveau brengen aanvalsbonus van def.

    Dag, In dit spel zijn er stapels mogelijkheden naast de 3 bekende aanvalsgg om je aanvalsbonus op te krikken. Aanvallers met bonussen boven de 300% moet je niet meer van opkijken. Ook je verdedigingsbonus kun je omhoogbrengen middels 2 def GG en bijv. wachtvuren. Wat een beetje buiten de boot...
Bovenaan