Zoekresultaten

  1. Geen Bug Bug bij aanvallend leger

    Mijn leger zou +740% extra ondersteuning moeten krijgen voor aanvallende verdediging. In dit gevecht staat er ineens dat die +740% een totaal oplevert van 8 punten op een hoovertank. Geen idee of dat een visuele bug is maar ik heb ineens 2 dode units op een gevecht tegen een tegenstander met...
  2. In Onderzoek Incident op 2 baans weg niet zichtbaar

    Ik heb 1 stukje 2 baans weg in mijn stad liggen (modern tijdperk), op de Android app ligt daar geen incident. Log ik dan in op de PC dan ligt daar ineens wel een incident. Schakel ik dan weer terug naar de app > weg incident. Maar dan weer inloggen op de PC en taadaa daar ligt het incident weer...
  3. Goederen schenken

    Tot nu toe is het mogelijk om een andere spelers wat goederen te geven. Deze kunnen dan gebruikt worden voor onderhandelingen in de GE/GS, om verder te gaan in de techtree of een groots gebouw neer te zetten. Dit moet dan via de handel op de markt waar goederen al dan niet oneerlijk (lees...
  4. Alle goederenpakketten hier verkrijgbaar!

    Chateau Frontenac / Alcatraz: 125 FP Cape Canaveral / Habitat: 175 FP Innovation tower: 200 FP Dynamic Tower: 225 FP Arc / Regenwoud: 250 FP Arctische Oranjerie: 350 FP Atlantis / Kraken / Blauwe melkweg: 350 FP Terracotta: Op aanvraag Op, op, alles is op :eek:
  5. Alcatraz ‘leent’ inwoners

    ik haal net de productie van Alcatraz op en bij het aantal inwoners komt ineens “-2” te staan en haalt ook echt 2 inwoners van het totaal af. Nu denk ik dat ik gek ben geworden dus voor de zekerheid level ik ‘m een niveau maar nu gebeurt er niets. Toch gek geworden... had nog wel screenshots...
  6. App: GG weergave gelijk stellen aan stadhuis

    als je op de app je stadhuis aanklikt krijg je eerst je bonus te zien met daarbij de aflopende tijd wanneer je kunt innen. Daaronder staat een knop “stadhuis openen”. Is het mogelijk om een optie in te bouwen (die dan in het instellingen menu net als animaties en dergelijke aan of uitgevinkt...
  7. Hall of Fame niet te innen

    vanwege ‘dagelijkse berekening’ is sinds gisteravond mijn HoF op D niet te innen en nu op C ook al niet... Edit: probleem lijkt alleen op de app te zijn, via browser lukt dit (nu) wel
  8. GvG bonus

    idee: als je een gilde van de kaart verwijdert dan mag dat gilde een week lang geen actie ondernemen op dat tijdperk. Dit zodat iedereen ook daadwerkelijk alleen maar aanvalt (en verdedigd) omdat ze sectoren willen bezitten en niet om te etteren. Wordt je een keer verwijdert dan heb je een...
  9. Een negeer knop voor uitdagingen

    gezien het gezeur over Forge of events, gedoe met dagelijkse uitdagingen etc. Graag voor die mensen een negeerfunctie, dan klikken ze daarop en hoeven ze hier op het forum niet meer te huilen :) Voordeel: je krijgt feedback van mensen die echt het event spelen. Nadeel: spelers missen bewust...
  10. Dagelijkse uitdagingen kisten shuffle

    Nu al een aantal keren meegemaakt dat ik moet kiezen tussen 2 kisten waarbij alle te winnen prijzen niet aansluiten bij mijn speelstijl. Mijn idee is dan om via de vriendentaveerne een ‘wissel beide kisten om’ bonus te kunnen activeren. Zie er eigenlijk weinig nadelen in en zo kan iedereen...
  11. Strafkamp C

    Strafkamp C... Een nieuw gilde gestart op 5-10-2017 Ben jij de regels in je huidige gilde ook zo beu? Vind je het leuk om de kar te trekken en anderen mee te laten liften? Verdedig jij lekker sectoren op de GvG kaart terwijl anderen alleen de eigen GG laten levelen? Dan is Strafkamp C dus NIKS...
  12. stadsschild veiling idee

    Natuurlijk kan iedereen wel eens een stadsschild gebruiken, velen zijn niet altijd op hetzelfde tijdstip online. Wat wel vervelend is, en de mogelijkheden tot het aanvallen van je buren tegen gaat, is het continu hebben van een schild. Op het moment van schrijven staan er 7 van die schilden...
  13. Gestopte spelers opheffen

    Inmiddels heb ik in de loop der jaen redelijk wat FP gedoneerd in GG, sommige in GG welke nooit meer gaan levelen omdat de spelers al gestopt zijn. Nu staan die nog wel op het lijstje van de gebouwen waarin ik geïnvesteerd heb, ik ga er maar vanuit dat ik de laatste 2 pagina's sowieso als...
  14. GG idee

    Naar aanleiding van het Regenwoud en de Voyager welke ik niet zo heel super vind en in een eerder stadium al de tegenvallende bonussen uit het Colloseum en de Notre Dame hieronder een aantal ideeën voor Grote Gebouwen met een interessante bonus. Weet niet of alles uitvoerbaar is maar daarvoor...
  15. Vrienden Koloniaal of hoger gezocht

    Hoi, ben je op zoek naar een m/o buddy reageer dan door mij toe te voegen. Ik zit zelf in het Moderne tijdperk en heb ook redelijk wat GG's staan.
Bovenaan