Zoekresultaten

  1. Wolverina

    Gildestrijdperken discussie

    Is dat 40 acties per gilde lid, of in totaal?
  2. Wolverina

    Loterij - November 2019

    45
  3. Wolverina

    [hulp]Lijst van goederen om met provincies te onderhandelen

    Wanneer komt de arctische tijdperk er op?
  4. Wolverina

    productiekosten en handelsverhoudingen van goederen

    Zal het ook worden bijgewerkt tot de Arctische toekomst de: De productiekosten per tijdperk
  5. Wolverina

    Dank jullie wel voor 2015!

    Nog de beste wensen!!
  6. Wolverina

    medaillles

    Ben aardig ver, maar zover ben ik nog niet :)
  7. Wolverina

    medaillles

    Heb 2 vragen over medailes: Zijn er al nieuwe uitbreidingen die je kunt kopen met je medailles, of gaat het nog steeds tot uitbreiding 17? En hoe zit het met de medailles in de PVP toren van het Hedendaagse tijdperk. Ik kan dit nog niet vinden. Hoeveel medaille je verdient per plaats in...
  8. Wolverina

    medailles voor de volgende uitbreidingen

    Ik weet dat er des tijd 13 uitbreidingen waren te krijgen voor je medailles. Is dit in tussen meer geworden of niet? Dezen weet ik nog van toen: 1e uitbreiding: 10 medailles 2e uitbreiding: 50 medailles 3e uitbreiding: 200 medailles 4e uitbreiding: 500 medailles 5e uitbreiding: 1000...
  9. Wolverina

    [hulp]Lijst van goederen om met provincies te onderhandelen

    Wat bedoelen jullie met "troepen 25 %" achter sectoren? Rung Chien Dau (3de IJzer goed) 6 sectoren (troepen 25%) - 25 textiel, 25 asbest, 25 verpakkingen - 25 walvistraan, 25 explosieven, 25 kant-en-klaargerechten - 25 kunstmest, 25 benzine, 25 gewapend beton - 25 kunstmest, 25...
  10. Wolverina

    [hulp]Lijst van goederen om met provincies te onderhandelen

    Wat bedoel je met 3e bronzen bonus? Bedoel je soms een bronzen goed of?
  11. Wolverina

    [hulp] Lijst met alle benodigde goederen/grondstoffen

    Hoe zit het met de hoeveelheid geld en grondstoffen die je moet betalen? Staat dit ook ergens aan gegeven?
Bovenaan