Zoekresultaten

  1. Discussietopic 1.215

    Die knop moet echt weg gehaald worden. dit maakt vechten op PC zo traag. elk gevecht je muis bewegen extra, zo slecht ergonomisch en vertragend. en zijn we kansloos tegen de valsspelers.
  2. GE ranglijst

    Het is een idee waar over nagedacht en discussieert kan worden.of gvg belangrijker is of niet is dan een aparte discussie wellicht. Je hebt deze vrij belangrijke tak van sport voor een gilde maar nergens een ranglijst te zien hoe het ten opzichte van elkaar hebben gedaan. behalve dat je aantal...
  3. GE ranglijst

    Hallo , is er een mogelijkheid met per wereld een GE ranglijst te krijgen. De stand van de week ervoor lijkt me dan logisch. of de ranglijst over alle werelden laten gelden omdat je tegen alle werelden vecht? Ik vind dit erg interessant om te zien hoe andere gilde het bij ge doen qua %. De...
  4. Feedbacktopic Gildekampioenschappen

    Hallo, Mijn vraag of er een mogelijkheid was van een ranglijst per week met de Ge % per gilde per week. met eventueel welke beker e ermee hebben gehaald. ranking per wereld dan. Vind ik erg interessante lijst en geeft ook aan hoe actief een gilde is.
  5. Feedbacktopic Gildekampioenschappen

    Vind het leuke toeveoging en snap niet de kalchten van de keinere gildes. want gaat om % en je moet dus zorgen dat je je leden actief maakt. Nu zal het bijna altijd zo zijn dat de grotere gildes actiever zijn en verder in GE komen. dat het niet eerlijk is ben ik niet mee eens. Je moet alleen je...
  6. Extra fp te verdienen met Hagia Sophia helpen te levellen

    Ik geef de nummer 1,2 en 3 extra fp die mijn Hagia Sophia helpen te levellen. gedlig tot en met 8-11 Naar level 3: nr 1 - 15 fp in gg naar keuze, nr 2 - 10fp in gg naar keuze, nr 3 - 5 fp in gg naar keuze Naar level 4: nr 1 - 18 fp in gg naar keuze, nr 2 - 13 fp in gg naar keuze, nr 3 - 8 fp...
  7. Wensput

    Ah, hij is dus goed. Heb hem ook gehad. Enig idee wat hij in de ijzertijd geeft?
Bovenaan