Zoekresultaten

  1. Joey-the-king

    Taveerne-bezoek & Forgepunten

    Je hebt de optie om een tafelkleed voor je taverne te kopen, deze biedt mogelijkheid voor de bezoeker om een fp te winnen. Een rood tafelkleed biedt momenteel de hoogste kans, namelijk 8%, dat bezoekers een forgepunt verdienen wanneer ze in je taverne plaatsnemen.
  2. Joey-the-king

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Natuurlijk wil ik het ook weten, maar ik denk niet dat support meer, oh leones is ook community moderator op Beta, die weet vast veel meer.. hehe. Ik heb gelezen dat de verwijdering van GvG op Beta is uitgesteld. Als raids in januari worden geïmplementeerd, denk ik dat het nog een maand langer...
  3. Joey-the-king

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Wanneer ze zelf info krijgen vanuit Inno
  4. Joey-the-king

    Hoe kom ik aan medailles?

    Dit zijn enkele manieren om medailles te winnen: 1. Via de continentenkaart kun je de PvP-toren ontgrendelen. PvP-gevechten duren een week en eindigen op zondagavond. De eerste paar plaatsen leveren medailles op. 2. Door GG's van medespelers te doneren, kun je medailles winnen als je eindigt...
  5. Joey-the-king

    Winterspits-Upgradekit

    Binnenkort begint het winter event. Daar kun je deze, als ik het goed heb gelezen, winnen. Verder kun je kijken of deze te kopen is bij de antiquair.
  6. Joey-the-king

    Chatvenster

    Dus, omdat jij FOE op je TV wilt spelen, denk je serieus dat Inno de chat verschuifbaar maakt na al die jaren? Geen idee wat voor meerwaarde dat zou hebben. Voor incidenten kun je de chat toch gewoon uitklappen, of ben je bang dat je TV-ervaring te gewoontjes wordt?
  7. Joey-the-king

    Discussietopic mini uitdagingen

    O, de arme ongeduldigen, Blijkbaar zijn mini-missies te hoog gegrepen voor jullie begripsvermogen. Geen zorgen, mijn briljante plannen zijn nog steeds in de maak. Jullie zullen gewoon wat langer moeten wachten op de genialiteit die ik in petto heb. Rustig aan, mijn onderdanen, jullie hebben...
  8. Joey-the-king

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Dit was niet echt een van GvG, dus daar hoeven ze in principe niet veel mee te doen. Wat ik mij wel afvraag, is wat er gaat gebeuren met de ondersteuningspool van GGs, maar op dat antwoord zullen we nog moeten wachten. Dit is het Nederlandse forum, ik denk niet dat de heren van de support jou...
  9. Joey-the-king

    Discussietopic: Halloween 2023

    Als je 180 euro hebt uitgegeven en niet eens in zilver zit dan speel je het fout. Ik heb 0 euro uitgegeven en zat bijna in goud. Als je Dieven had gespaard en deze tegen de eindbaas had gebruikt, en als je dagelijks 3 kerkers deed, had je heel gemakkelijk in de zilveren divisie kunnen eindigen
  10. Joey-the-king

    Opgelost GS

    GS ranglijst is ook verdwenen (APP)
  11. Joey-the-king

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Ga ervan uit dat jij geen speler bent die GvG al jaren speelt; anders zou je de frustratie van anderen een beetje begrijpen. -- @Leones @Arsenal , weten jullie al meer? Wanneer worden we op de hoogte gebracht als GvG wordt verwijderd? Er staat in de aankondiging dat het binnen 1 tot 2 maanden...
  12. Joey-the-king

    up en downgraden gebouwen die gilde goederen leveren

    Dit idee is vaker voorgesteld, maar volgens mij afgekeurd door INNO.
  13. Joey-the-king

    20:00 uur GvG

    Dat is weer typisch een reactie van iemand die geen gvg speelt. 20:00 uur was gewoon een gezamelijk speel moment
  14. Joey-the-king

    20:00 uur GvG

    Dit is het ideeënforum.. En wat jij typt is geen idee. Ook niet echt een suggestie, het is gewoon jouw verwachting. Wat GvG zal vervangen is al bedacht door Inno. Je kunt hopen en wensen wat je wilt, maar we moeten gewoon afwachten. Overigens denk ik niet dat het iets zal zijn zoals GvG met...
  15. Joey-the-king

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Net heb ik 126 keer aangevallen, met een 60% kans op geen uitputting, resultaat: 50 uitputting. Dit komt neer op ≈40% De cijfers zijn representatief voor meer dan 100 gevechten. In de eerste 10 gevechten kreeg ik continu uitputting, maar daarna niet meer, dus een handjevol aanvallen zegt niet veel.
  16. Joey-the-king

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Heb 304 gevechten gedaan en 63 uitputting, met 80%.
  17. Joey-the-king

    plunderen

    Ja, in de meeste gevallen kun je eventgebouwen plunderen, mits ze niet gemotiveerd zijn. Hier vindt je een overzicht van speciale gebouwen die je kunt plunderen.
  18. Joey-the-king

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Arme Luuk, hij is vermoord maar iedereen zit gezellig aan de bier
  19. Joey-the-king

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Psst, moordenaar. Iedereen is weg. Vertel het maar, ik verraad je niet
  20. Joey-the-king

    Discussietopic: Halloween 2023

    Dus de heren van Inno kunnen wel een overdreven 'complexe' event maken, maar 1 keer per jaar GvG updaten is te lastig.
Bovenaan