Zoekresultaten

  1. NormaJeane

    Vraag aan Support: Vergeten Tempel FP-bonus

    De vergeten Tempel geeft een bonus voor de productie van forgepunten / een 20% Forgepunten verzamelbonus. • Geldt die 20% extra voor alle gebouwen in je stad die FP geven of geldt dit enkel voor productiegebouwen die FP geven? • Geldt de bonus ook voor FP die je via investering in andere GG's...
  2. NormaJeane

    Prijsstijgingen etc.

    Zojuist keek ik weer eens hier op het FoE forum en zag daar 2 berichten die NIET in het spel zijn aangekondigd... Waarover ik nogal verbaasd ben, gezien het best ingrijpend is - zie onderstaand.* Ik vraag me af waarom hierover geen in-game aankondigingen zijn geweest. Dit vooral m.b.t. de...
  3. NormaJeane

    Nieuw Linker missie balk bevriest

    Het overkomt mij regelmatig op alle werelden waar ik speel dat de linker balk met de missies 'bevriest'. De enige remedie is dan om een herstart/refresh te doen. Ik weet niet wanneer dit begon, het is minimaal al 4 weken dat dit gebeurt. Waarschijnlijk al langer, maar begin het inmiddels als...
  4. NormaJeane

    Bevestigd Bezoekers-teller van de taveerne wordt niet geüpdatet

    De teller van het aantal bezoekers in de taveerne wordt sinds spelversie1.209.2ba9fe08782 (21.07.2021 10:49) niet meer geüpdatet. Alle gebruikelijke dingen heb ik al gedaan: cookies, geschiedenis, etc., maar dat geeft geen soelaas Het enige dat eenmalig helpt is een complete browser-refresh...
  5. NormaJeane

    Bevestigd Berichten worden fout 'gecorrigeerd'

    Sinds de laatste spel-update worden op al mijn werelden mijn berichten regelmatig fout 'gecorrigeerd'. De eerste letter op een volgende regel valt dan weg als ik naar een bericht kijk dat ik heb verzonden, bijv: normaal check k wel of ik iets heb ggemist. In dit voorbeeld is de 'i' bij 'ik'...
  6. NormaJeane

    Aanpassing van verplichte missies

    Een tijdje geleden hoorde ik dat je ergens hier op het forum kon aangeven wat je werkelijk dwarszit op FoE, ik kan dit topic niet terugvinden, dus bij deze alvast een verzoek aan de mods om mijn respons op de juiste plek te zetten. Wat mij bijzonder stoort is: Dat de verhaal- en bonus-missies...
  7. NormaJeane

    Nieuwste in-game link: Maak nu kans op speciale gebouwen!

    "Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen." LOLZZ Ow ja er staat onder dat de FaceBookpagina slechts beschikbaar is in een beperkt aantal landen, gezien...
  8. NormaJeane

    Jammer...

    Jammer: • dat ZOVEEL threads worden gesloten zonder dat NL-Support er een ECHT antwoord op geeft... en als vervolg: • het sluiten van diverse threads door Support/Forum Admins vanwege vragen hierover door spelers leidt voor mij iig tot meer vragen, bijv.: EDIT 31 oktober, aangezien ik zelf...
  9. NormaJeane

    Duplicaat Zomerevenment geeft verkeerde prijzen.

    Gebruikersnaam: NormaJeane Wereld: Arvahall, Brisgard, Cirgard Gezien ik geen antwoord hierop heb gehad, bij deze dan een bug rapport. * ( 14 augustus rond 1:40 uur ) 1.32.25474 (12.08.2014 9:32), NormaJeane (9256), nl3, nl_NL, MAC 14,0,0,145, Mac OS 10.6.8, Chrome/36.0.1985.125, 1876x1004...
  10. NormaJeane

    Inperken van Leider-rechten

    Voorstel / Details Mijns inzien hebben leiders teveel rechten t.o.v. de oprichters, met name: • Het aanpassen van het gildeprofiel; • Het benoemen van nieuwe leiders. Dit zouden privileges van de gilde-oprichters moeten zijn, lijkt mij iig logisch - en dit is in de online games die ik iig...
  11. NormaJeane

    Geen Bug Leider kan WEL gildeprofiel aanpassen....

    Een leider blijkt wel het gilde-profiel aan te kunnen passen, zo kom ik net achter :confused: Btw, ik zal dit ook nog wel bij suggesties zetten - zover het daar nog niet staat - maar m.i. krijgen leiders ietsje teveel mogelijkheden, met name: • het aanpassen van gildeprofiel EN het benoemen van...
  12. NormaJeane

    Opgelost Bericht schrijven aan alle gildeleden is niet meer mogelijk

    Bericht schrijven aan alle gildeleden is niet meer mogelijk, de button 'Bericht verzenden blijft grijs (een dergelijk bericht kan dus idd niet meer verzonden worden). Btw, ik dacht overigens dat alle gildeleden dit konden doen, kreeg eerder al een ingame bericht van een gildelid die dit niet...
  13. NormaJeane

    Opgelost Spelersbalk na update 0.16

    In de spelersbalk staan het volgnummer en het aantal spelerspunten op 0 bij Buren en Vrienden. Bij Gildeleden staat wel een volgnummer, maar geen spelerspunten. EDIT: is zojuist hersteld.
  14. NormaJeane

    Opgelost Iemand leider maken op Gilde

    Het lijkt mij een fout/bug dat het momenteel mogelijk is dat een leider iemand anders ook leider kan maken... en dit niet ongedaan kan maken. Mijns inziens: 1) zou het aanmaken van leiders binnen een Gilde het privilege moeten zijn van de oprichter(s). 2) gezien dit momenteel geen...
  15. NormaJeane

    Geen Reproductie Traag, langzaam, traag, langzaam

    Op de meest onverwachtte tijden is het spel akelig traag... langzaam irritant traag, gruwelijk traag,bijna onbeschoft traag... zoals op dit tijdstip, Zelfs een ingame bericht intikken lukt niet foutloos door de trage respons (inmiddels heb ik daar 6 x tikfouten door trage respons hersteld en nu...
  16. NormaJeane

    Kopiëren/Plakken vanuit berichten

    Het is op dit moment niet mogelijk om een rondschrijven te doen binnen een Gilde... 'oke' denk je dan, het spel staat nog in de kinderschoenen... ECHTER: het blijkt ook niet eens mogelijk te zijn om een antwoord of deel van een bericht te kopiëren/plakken, zodat je dit opnieuw kunt versturen...
  17. NormaJeane

    Duidelijke links naar Forumregels en Spelregels!

    Ik kreeg ingame een nogal wazig bericht (vol spel/tikfouten en ook nog eens met een volslagen gebrek aan interpunctie) over het gebruik van het woord 'taveerne" danwel "taverne" waarover we volgens de afzender allen bij support moesten gaan reclameren... Ik vermoed dat dit een verkapt bericht...
  18. NormaJeane

    Opgelost Traag

    het spel lijkt trager en trager te worden... Nu is de vooruitgang sowieso al traag qua mogelijkheden om te groeien maar het wordt er niet beter op als je continu moet refreshen om enige respons te krijgen :S wie o wie merkt dit ook?
  19. NormaJeane

    Dialoogbox bij verkoop van paden/wegen

    Het lijkt me zeer prettig om de dialoogbox met de tekst "wil je dit/deze xxx echt verkopen" die je krijgt bij het verkopen van gebouwen en decoraties ook te krijgen als je paden/wegen verkoopt. Als je nu een deel van een pad/weg verkoopt is dat vakje meteen weg :confused: Het is namelijk zeer...
  20. NormaJeane

    Duplicaat Landkaart hangt

    Gebruikersnaam: NormaJeane Browser & versie: Chrome Versie 19.0.1084.46 Adobe Flash Player versie: 11.2.202.235 Besturingssysteem: Mac OS X 10.6.8 Urgentie: hoog - ik kan de landkaart niet meer gebruiken :( Beschrijving: Ik zou van de opdracht "Verken de 2 provincies naast Maktaba" één...
Bovenaan