Zoekresultaten

  1. NormaJeane

    Vraag aan Support: Vergeten Tempel FP-bonus

    Zoiets vermoed ik ook Ato... ik heb zojuist een P.S. toegevoegd aan mijn vraag met het verzoek aan support om een definitief uitsluitsel hierover te geven, want zoals het in de aankondiging staat, is het inderdaad voor diverse interpretaties open ;)
  2. NormaJeane

    Vraag aan Support: Vergeten Tempel FP-bonus

    De vergeten Tempel geeft een bonus voor de productie van forgepunten / een 20% Forgepunten verzamelbonus. • Geldt die 20% extra voor alle gebouwen in je stad die FP geven of geldt dit enkel voor productiegebouwen die FP geven? • Geldt de bonus ook voor FP die je via investering in andere GG's...
  3. NormaJeane

    Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Bovenstaande vind ik een uitstekende suggestie!!! :cool: Niet dat ik verwacht dat Inno ooit eens serieus zal luisteren naar spelers, kijk alleen maar eens op beta, zucht...
  4. NormaJeane

    Advertenties in Foe

    Het lijkt me dat geen enkele speler zit te wachten op (ongewenste) advertenties, maar het schijnt voor Inno een uitgemaakte zaak te zijn. Dat laatste concludeer ik in ieder geval aangezien er door onze CM in de laatste aankondiging hierover geen discussietopic is aangemaakt. Dus in hoeverre de...
  5. NormaJeane

    Prijsstijgingen etc.

    Zojuist keek ik weer eens hier op het FoE forum en zag daar 2 berichten die NIET in het spel zijn aangekondigd... Waarover ik nogal verbaasd ben, gezien het best ingrijpend is - zie onderstaand.* Ik vraag me af waarom hierover geen in-game aankondigingen zijn geweest. Dit vooral m.b.t. de...
  6. NormaJeane

    Geen Bug Geen keuze bij dagopdracht en niet op te zoeken vriendin

    Het blijft imho toch wat vreemd dat als je zoekt op bijv. 'Sela' er dan niet wordt begonnen met de zoekopdracht bij de 'S'. :rolleyes: Immers: meestal wordt een zoekopdracht gestart met de beginletters van een naam... of zie ik dat fout?
  7. NormaJeane

    Discussietopic video advertenties

    uhmzzz... "De functie om iedereen te helpen is er nu voor iedereen!" Dat is bepaald niet het enige hey! Ik vind het nogal van wat laffe lef getuigen om dit onder die titel te brengen: Er zitten immers duidelijk nogal wat advertentie-haken-en ogen aan!!!
  8. NormaJeane

    Discussietopic 1.219

    Sinds deze update wordt FoE om de haverklap heel traag. Vooral na enkele gevechten. Ik dacht eerst dat het wellicht aan mijn browser lag, maar ik heb inmiddels gehoord dat veel meer spelers hier last van hebben. Dit ongeacht platform dat ze gebruiken.
  9. NormaJeane

    GS: sterke vs zwakke gildes

    Heb je al eens geprobeerd om op een vriendelijke manier contact op te nemen met die 'kemphanen' ? In mijn ervaring kun je idd weinig doen tegen grote vechters die ALLES pakken wat er te pakken valt. ECHTER: De meeste vecht-gildes laten de buitenrand ongemoeid, tenzij dat echt nodig is! Plus er...
  10. NormaJeane

    Aankondigingen feedback

    Zorg ervoor dat in de aankondigingen de namen van nieuwe gebouwen /sets goed gespeld worden, conform hoe ze in-game heten. De Indiase paleisset is bijv. nauwelijks terug te vinden in de aankondigingen, gezien die in de aankondiging als 'Indiaans'staat ;)
  11. NormaJeane

    Nieuw Linker missie balk bevriest

    Het overkomt mij regelmatig op alle werelden waar ik speel dat de linker balk met de missies 'bevriest'. De enige remedie is dan om een herstart/refresh te doen. Ik weet niet wanneer dit begon, het is minimaal al 4 weken dat dit gebeurt. Waarschijnlijk al langer, maar begin het inmiddels als...
  12. NormaJeane

    Discussietopic: Het Mogolrijk

    Mogol is imho een verschrikkelijke miskleun van Inno... • Allereerst is het in eerste instantie nagenoeg ondoenbaar om die roepies bij elkaar te krijgen om een goederenproductie aan te zetten. - Daar is weliswaar iets aan veranderd, maar zover ik begrijp blijft dat een groot issue. EN DAN: •...
  13. NormaJeane

    Bevestigd Bezoekers-teller van de taveerne wordt niet geüpdatet

    De teller van het aantal bezoekers in de taveerne wordt sinds spelversie1.209.2ba9fe08782 (21.07.2021 10:49) niet meer geüpdatet. Alle gebruikelijke dingen heb ik al gedaan: cookies, geschiedenis, etc., maar dat geeft geen soelaas Het enige dat eenmalig helpt is een complete browser-refresh...
  14. NormaJeane

    Bevestigd Berichten worden fout 'gecorrigeerd'

    Sinds de laatste spel-update worden op al mijn werelden mijn berichten regelmatig fout 'gecorrigeerd'. De eerste letter op een volgende regel valt dan weg als ik naar een bericht kijk dat ik heb verzonden, bijv: normaal check k wel of ik iets heb ggemist. In dit voorbeeld is de 'i' bij 'ik'...
  15. NormaJeane

    Opgelost Een dorp vol incidenten die niks doen.

    Ik had zojuist ook weer een hele serie spook-incidenten op wereld A.
  16. NormaJeane

    Discussietopic 1.199

    Ik snap het gebruik van de term 'uitbuiting' niet... ook snap ik niet dat het afbreken van herhaalmissies teveel druk op de servers zou leggen - als dit idd het geval is, is het een kwestie van slechte programmering :rolleyes: Enfin: Een heel simpel alternatief voor Inno zou ook wezen om enige...
  17. NormaJeane

    Discussietopic 1.197

    Dt zou idd ook een zeer prettige optie zijn :)
  18. NormaJeane

    Discussietopic 1.197

    Dat we steeds na het aanzetten van productie de zoom-instelling opnieuw moet instellen, is imho een belangrijke 'BUG'! Inmidddels heb ik op het Beta-forum gelezen dat deze BUG vooralsnog niet wordt hersteld :mad: Vermoedelijk kunnen we dit als gebruikers enkel aangepast krijgen bij voldoende...
  19. NormaJeane

    Overzicht gebouwen

    Wellicht handig als 1 van de mods het spelfoutje in de titel van deze draad weghaalt? Voor de poster: die info kun je verkrijgen met de 'foe helper' tool, maar ik weet niet of ik dat hier mag vermelden, gezien deze tool zover ik weet niet meer door Inno wordt erkend als 3rd party. Overigens...
  20. NormaJeane

    nachtweergave

    Ik zie net als bovenstaande poster liever echte verbeteringen in het spel dan imho nutteloze frutsels ;)
Bovenaan