Zoekresultaten

  1. Didi 666

    1000 Wensputten

    Jeps, I am an Attention Whore hehehehehe Vandaag de laatsten gescoord en nu dus 1000 actieve Wensputten. Geen idee wat jullie met de info moeten, maar ik is er blij mee. Geen idee trouwens of er op de NL server meer zijn met dit aantal of op de andere servers, iemand enig idee daarover ?
  2. Didi 666

    Aantal Wensputten

    Ben wel eens benieuwd hoeveel Wensputten een farmer gemiddeld heeft staan in totaal op alle werelden, en wat het hoogste aantal in 1 stad is. Zit zelf op 887 WP met op E de meeste, namelijk 207 Info kan je verder weinig mee, snap ik, maar ben wel eens nieuwsgierig :)
  3. Didi 666

    Bijdrage Gildekas lijkt niet te kloppen

    Als ik kijk bij gilde wat leden gestort hebben mbv hun GG die dit ondersteunen ( Arc, Sterrenwacht en dat ding uit Brussel ) zie ik dat er dingen dubbel staan, dus bijv 2 keer 44 parels, geen idee of alleen het plaatje fout is of dat er dan idd 88 gestort zijn en er dus 1 goed niet geleverd is...
  4. Didi 666

    Katusha zoekt leden.

    Op zoek naar een actieve GE crew ? Zoek niet verder, alle levels elke week open, tot dusver altijd nog een top3 plek in de week rangschikking. Stadshuis geeft 2 FP per dag, verder bouw en recruit bonus. Mocht je zin hebben, stuur een berichtje en wie weet welkom bij Katusha ...
  5. Didi 666

    Gezocht, actieve spelers

    Op zoek naar vrienden om elkaar wederzijds te kunnen helpen. Ik zie je verzoek tegemoet :inlove:
Bovenaan