Zoekresultaten

  1. Open spel Verander het woord!

    gezin
  2. Open spel Verander het woord!

    grind
  3. Open spel Verander het woord!

    Beton
  4. Open spel Verander het woord!

    Geiten
  5. Open spel Verander het woord!

    Kegel
  6. Open spel Verander het woord!

    Globe
  7. Open spel Verander het woord!

    stelp
  8. Open spel Verander het woord!

    spelt
  9. Opgelost Voetgangers in de straten

    Sinds de upgrade naar het tijdperk Asteroïden gordel blijven de voetgangers vaak ter plaatse trappelen in de straten. Er is geen incident aanwezig die hen hindert om verder te stappen. Links van 18 mei zie je een voorbeeld, printscreens genomen met ongeveer 1 minuut verschil
  10. Stoppen met spelen via Gast Account

    Een undo knopje of een bevestigingsvenster zou volgens mij veel klantvriendelijker zijn. Nu word je als speler gegijzeld en verplicht om de app te verwijderen of een tutorial te doorlopen waar je geen zin/tijd of behoefte aan hebt.
  11. Mars Continent kaart

    De verkenner van het Mars Tijdperk (satelliet) werpt een schaduw in zuidoostelijke richting op het Mars oppervlak. De rotsen op het Mars oppervlak werpen echter een schaduw in zuidwestelijke richting op het Mars oppervlak. Gelden er in de toekomst andere natuurkundige wetten ?
  12. Stoppen met spelen via Gast Account

    Onlangs had ik het volgende voor Ik wou via de app mijn NL account bereiken maar door een verkeerde handeling startte ik een nieuw spel op onder een Gast account. Ik kwam terecht in een tutorial en nergens was een button te bespeuren om deze te beëindigen of terug te keren naar de instellingen...
  13. Kerstloterij 2018

    2019
  14. Herfstloterij 2018

    1810
  15. Missie "Geen oefening"

    De missie "Geen Oefening" heeft als opdracht: Verwerf Koraaldiepte. De missie is echter voldaan door het verwerven van Bodemkoraal.
  16. Zomerloterij 2018

    1666
  17. Speelscherm en geluid

    Ik heb het probleem met het geluid al een hele tijd geleden gemeld op beta. Als antwoord krijg ik, probeer eens met Chrome. Daarmee heb ik inderdaad het probleem niet meer. Maar niet iedereen heeft meer dan 1 browser geinstalleerd
  18. Internal error na bekijken filmpje gevecht

    Reproductie stappen: 1. Zorg er voor de in je verdedigend (verslagen) leger een afhankelijke kampioen staat 2. Je bent aangevallen en hebt het gevecht verloren 3. Bekijk het filmpje van het gevecht en klik direct op resultaten 4. Ga terug naar je stad 5. Boven het kampioenenkamp staat een...
  19. In GvG behaalde punten niet langer meetellen voor individuele ranglijst

    Kan de vraagstelling van de poll niet iets eenvoudiger ? Moeten de punten van GvG blijven meetellen voor de individuele ranking? Ja Nee Zoals de vraag nu gesteld wordt is nogal verwarrend, en zit je met een dubbele ontkenning als je het systeem wil behouden zoals het nu is.
  20. Feedbacktopic "De Toekomst"!

    Het 2de GG van Morgen is er bijgekomen Voyager 1
Bovenaan