Zoekresultaten

  1. yodanski

    asteroïde ijs bekomen in venus

    ah ok, heb het gevonden, alvast bedankt.
  2. yodanski

    asteroïde ijs bekomen in venus

    hallo, ik ben onlangs in het venus tijdperk beland, maar ik merk bij de technologieen dat ik ook nog altijd astroiden ijs moet hebben, maar omdat ik in venus zit, kan ik daar nietmeer aan geraden. hoe kan ik dat bekomen om verder te kunnen spelen? en telkens met diamanten werken is geen optie...
  3. yodanski

    Vikingen: probleem met opdracht

    ik heb het zelfde probleem, bezit 2 hutten, ik heb er 2 afgebroken en heropbouwd, maar blijkbaar niet goed. opdracht iw "bezit" 2 hutten, ik heb er al 10, niet aanvaardbaar, ze vragen niet bouw 2 hutten, dat heb ik ook gedaan, helpt nie. wat moeten we dan doen? is be bedoeling om maar 2 hutten...
  4. yodanski

    Discussietopic Culturele Nederzettingen

    je moet in ijzertijdperk topic ploegen vrijspelen dan zie je een boot die je naar de nederzetting brengt. ik heb da al lang vrijgespeeld, paar keer gecheckt, maar ik zie nog geen boot liggen. of heeft het een bepaald tijdstip wanneer de boot te zien is?
  5. yodanski

    Kerstloterij 2018

    1268
  6. yodanski

    Discussietopic Halloween Evenement 2015

    voor de laatste opdracht die uit twee delen bestaat, eerste deel is afgewerkt, eenheid is weg. maar snap nie wat tweede inhoudt. ik heb geen kerkhof om te verwijderen, en plaats maken, hoeveel plaats? op progressie balk is het iets met 7. aja eerste deel moest ik 3 dingen verwijderen, das in...
  7. yodanski

    Discussietopic Halloween Evenement 2015

    ik heb het gevonden, is soortgelijk gebouw als bazaar , kunt vanalles produceren. moet gewoon zien dat ik er plaats voor heb als het zover komt. alvast bedankt :)
  8. yodanski

    Discussietopic Halloween Evenement 2015

    euh nee, nie echt
  9. yodanski

    Discussietopic Halloween Evenement 2015

    nekeer iets anders, ge kunt lab van krakzinnige winnen, wa is da? wa houdt da in? ik heb nog nergens iets gevonden op het forum van dat gebouw . iemand een idee?
  10. yodanski

    moderne tijdperk wereld kaart??

    zijn er al wereld kaarten van het moderne tijdperk. of van de technologieën die moeten vrijgespeeld worden?
  11. yodanski

    blauwdruk ruilen

    ah ok bedankt, nu weet ik toch al iets meer
  12. yodanski

    blauwdruk ruilen

    ik heb juist gemerkt dat je blauwdrukken van grootse gebouwen kunt ruilen. hoe werkt dat juist? ik heb geklikt op een blauwdruk waarvan ik er 3 had, en de ruil zou zijn 2:1, dus 2 blauwdrukken voor 1 ander. maar wat moet je dan juist doen? weet dat iemand? want ik denk dat ik juist die 2...
Bovenaan